Leaseprijs voor mijn paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsha

Re: Leaseprijs voor mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 19:53

Ponyparadijs, het verschil is een dag. 100 Euro per maand is toch ook 50 euro per persoon? Dat betaalde ik bij al mijn verzorgpaarden, ook 2 dagen per week. En dan moest ik nog mesten en hadden we alleen een buitenbak. Ik zie echt niet wat er zo schokkend is aan dat bedrag...

ponyparadijs

Re: Leaseprijs voor mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 20:01

Ik ga uit van de 2 dagen dat de TS haar paard uit handen geeft.
In mijn geval was dat 6 dagen
En betaalde de bijrijdster bij mij dus slechts 50 euro voor 3 dagen.
Dat is dan toch een enorm verschil?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 20:09

Moderatoropmerking:
Een aantal posten heb ik verwijderd daar ze gingen over de discussie of een bijrijder wel of niet betaald hoort te worden. Dit is niet de vraag van TS die heel duidelijk vraagt voor hoeveel geld ze haar paarden kan leasen. Tevens heb ik posten verwijderd die te onvriendelijk of ruzie achtig van toon waren. Vandaar hierbij het verzoek om on topic te blijven en vriendelijk met elkaar te discussiëren.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 20:09

Per bijrijder niet... Naar ratio vroeg jij inderdaad minder. Per bijrijder voor 3 dagen dus 50 euro, TS zou dan voor 2 dagen 50 euro per persoon vragen. Dat scheelt een dag, bedoel ik. In mijn ogen geen wereld van verschil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 20:22

Als ik kijk naar de accommodatie, hoe het paard presteer, wat ze mogen en neem aan dat inclusief gebruik van het tuig is wat in goede conditie verkeer vindt ik 100 euro zeker geen verkeerde prijs. Wel denk ik dat het verstandig is om paard te verzekeren tegen blessures voor geval dat paard kreupel raakt door de bijrijder/leaser. Op die manier voorkom je veel gedoe.

Voor rest moet je niks van aantrekken van de mensen die voor een dubbeltje op eerste rang willen zitten. Maar ja, sommige mensen snappen gewoon niet dat een paard veel geld kost. BTW, reken eens uit wat 2 keer m 1,5 uur keer 4 kost op een manege ;) Dan ben je echt duurder uit.