Nieuw paard pony wie kan advies geven! bm stables

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 02:55

Natascha...........niet op in gaan!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:04

Go Natasha!

Wat achterbaks zeg; een topic plaatsen om te hopen dat BM even lekker afgebrand wordt!

Schimmel en wormen hebben zoveel paarden die bij handelsstallen vandaan komen; vaak weten de handelaren dat zelf niet eens omdat paarden er meestal niet zo lang staan. En dan nog; dat maakt een paard niet ongezond hoor!
Is beide gewoon te behandelen. Kan verder een super gezond/goed/lief paardje zijn.

Dat die mensen zoveel rijden daar kan BM niks aan doen!
Als ik een twee jarige koop en in ga rijden is de gene die hem mij verkocht heeft dan schuldig? Lekkere boel zeg!
En dat dat paard 2,5 jaar is had hun dierenarts kunnen zien mocht dat niet verteld zijn door de handelaar; als iemand geen verstand van paarden heeft ga ik er maar wel van uit dat ze hem hebben laten keuren.

Er min hoor dit topic! Zeker omdat je al weet hoe het zit en er met de zoekfunctie genoeg is terug te vinden!
Zielig!

MMMM44

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:23

Wil je dan ook even publiekelijk uitleg geven over Anco, Melanie.
Geloof dat je dat ook niet netjes hebt gedaan, lijkt me tijd dat je daar dan ook maar eens netjes op gaat reageren.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:28

He, een fan die zich speciaal aanmeldt om natasha zwart te maken. altijd fijn. misschien dat je je eerst eens voor moet stellen?
By the way, wat hebben wij met Anco te maken?
problemen met de verkoop/aankoop van een paard zijn tussen de koper en de verkoper.
verder heeft de rest van de wereld er niks mee te maken.
De topicstarter mag zich van mij de ogen uit haar kop schamen. Dit is een achterbakse manier om iemand terug te proberen te pakken. bah

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:29

Wil jij eerst je profiel invullen, zodat we allemaal kunnen zien wie jij dan bent?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:29

ben het geheel met je eens bilLy Haha!

MMMM44

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:42

Nog geen tijd voor gehad,en dit is alleen maar weer een paard wat verkocht is onder verkeerde informatie.
De topicstartster wil weten wat voor stal BM is en mag dit dan weten.
Zo weet ze dat je een paard altijd moet laten keuren,hoe goed of slecht een ander de stal ook vind.
Inderdaad hebben jullie daar niets mee te maken en hoef je er dan ook niet op te reageren,het is ook een vraag naar Melanie toe.
Laat haar dan reageren.
Ben hier net nieuw dus hoe of wat komt nog wel,op dit moment ben ik alleen een beetje boos over de afhandeling,als dit verbeterd zal ik dat zeker ook hier melden.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:45

Denk je niet dat je dit dan beter met Natasha zelf kunt regelen, ipv een vaag verhaal op een openbaar forum te zetten?

MMMM44

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:46

Nee,aangezien het voor haar moeilijk is om dit rechtstreeks af te handelen,blijkbaar doet ze dit liever via een forum.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:46

Leuke binnenkomer dan...........

MMMM44

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:53

Het valt me gewoon tegen,had hier al positieve berichten over haar gezien en dacht dus dat het een goede stal was.
Ze komt hier altijd over als een betrokken persoon die het beste wil voor de paardjes.
Ik hoop echt dat ze het netjes afhandeld.Tot nu toe komt er geen reactie op de brief,vandaar.

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:56

MMMM44 schreef:
Het valt me gewoon tegen,had hier al positieve berichten over haar gezien en dacht dus dat het een goede stal was.
Ze komt hier altijd over als een betrokken persoon die het beste wil voor de paardjes.
Ik hoop echt dat ze het netjes afhandeld.Tot nu toe komt er geen reactie op de brief,vandaar.

blablabla...

Zo krijg je echt waardering en dit zal er echt voor zorgen dat ze je serieus gaat nemen als je het zelf zo kinderachtig gaat spelen!

MMMM44

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:57

En wie was daar me begonnen.....

Als dit voor jou blabla is moet je niet reageren.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 11:58

Ik gooi er een slotje op. Persoonlijke vetes worden NIET, ik herhaal NIET, openlijk op bokt uitgevochten. Dat zoeken jullie in je eigen tijd, via pb of wat dan ook maar uit. Bel op, schrijf een brief, ga erheen, bel de politie (als het echt zo erg is), maar doe het niet op bokt. Béétje kinderachtig om iemand zo 'te kakken' te zetten op internet, wie dat dan ook is.

Vrede op aarde, het is net Kerst geweest for crying out loud Knipoog