maar k doe er nooit wat mee, mn nichtje speelt m altijd .. in t begin vond ik t altijd leuk, maar je hebt t zo snel allemaal gezien ..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sorayalover1"]
[quote="capopjekop"][quote="lindatje schreef:Ik heb ook Riding Star, hij doet het alleen niet op de XP en de andere computer (Windows 95, waar hij het wel op doet) is kapot
en dan eigenschappen (helemaal onderaan) dan naar compatibiliteit 
lindatje"]
[quote="sorayalover1"][quote="capopjekop"]
[quote="lindatje schreef:Ik heb ook Riding Star, hij doet het alleen niet op de XP en de andere computer (Windows 95, waar hij het wel op doet) is kapot

...Dat spel heet Horse racing Manager.Het heeft een nadeel...zeg maar met RS zit je echt op je paard en hiermee kan dat alleen met het racen...dus je kan niet zelf trainen(volgens mij wordt je dat ook wel zat,ga ik liever op een echt paard zitten...)In ieder geval..ik had t toen en toen ging ik ff tegen iedereen zeggen hoe leuk t was en toen gingen mensen t kopen hier in Zoetermeer (bij echt zown NURD computerzaak
) maar t is hier nu uitverkocht en op internet kan ik er ook nix over vinden(n vriendin wou t hebben)dus opzich weet ik niet meer waar t te koop is...misschien nog bij zo'n soort speciaal zaak maar die man zei dat er maar weinig van gemaakt waren(WIE KOOPT ER NOU PAARDEN SPELLEN
) .....kweeni meer wie er naar vroeg maar kwil m wel voor je branden
lindatje"]
[quote="lindatje"][quote="sorayalover1"]
[quote="capopjekop"][quote="lindatje schreef:Ik heb ook Riding Star, hij doet het alleen niet op de XP en de andere computer (Windows 95, waar hij het wel op doet) is kapot