Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Patries90 schreef:Ja dat wel Mioux..Maar dan groei je niet zomaar verder op de arbeidsmarkt..
Laat maar TS succes
djuulsie schreef:TS, je spreekt over alles in de toekomst. Ik ga met overige dingen stoppen, ik ga straks een baan zoeken. Waarom niet nu?
Snap dat het heel moeilijk is, maar zou zeker je reserve potje aanspreken om hier zo snel mogelijk vanaf te zijn. Het kan idd van kwaad tot erger gaan dat je niet meer bij je paard mag komen, er niks meer mee mag doen, tot inderdaad deurwaarders en beslag leggingen aan toe. Doe jezelf dat alsjeblieft niet aan.
Heel veel sterkte ermee !
cam schreef:Vraag me af waarom je deze zomer niet al aan het werk bent gegaan.
Je had in die 6-8 weken echt wel een flinke achterstand weg kunnen werken.
blyth schreef:Zal er wel even bij vermelden dat ik ook niet zomaar stop met deze opleiding..
Want mijn lichaam kan en school en een baan gewoon niet aan, het is niet voor niets dat ik wil stoppen om alleen te gaan werken.
En handjes laten wapperen doe ik ook wel, het is niet dat ik op mijn luie billen zit en maar aan kijk hoe alles loopt..
Want ik betaal ook het scheren, DA, hoefsmid, tandarts, zadelmaker, etc. allemaal zelf.
PBA_ schreef:Even voor de beeldvorming, om hoeveel geld gaat het? Uiteraard hoef je hier geen antwoord op te geven.