Welke prijs geven jullie voor dit stuk grond?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Welke prijs geven jullie voor dit stuk grond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 09:54

Zo dan! Mag er toch een huis op gebouwd worden ofzo...?

Kun je er niet nog een paar duppies af kletsen :P

Mukkietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 10:40

pmarena schreef:
Zo dan! Mag er toch een huis op gebouwd worden ofzo...?

Kun je er niet nog een paar duppies af kletsen :P

haha, het is nog niet zeker, hoorde het van een kennis. Maar moet de officiele prijs nog horen. Als het 150 gaat kosten dan gaat het helaas niet om een paar duppies hahah, want 100 vind ik ook nog te veel /3

pmarena

Re: Welke prijs geven jullie voor dit stuk grond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 10:41

Hihi.

Nou ben benieuwd, duim voor je dat die kennis een hele dikke duim heeft en dat het een totaal andere vraagprijs wordt :)

Mukkietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 11:58

pmarena schreef:
Hihi.

Nou ben benieuwd, duim voor je dat die kennis een hele dikke duim heeft en dat het een totaal andere vraagprijs wordt :)

Haha dankje, we zullen zien!!

antoinetje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 16:50

lizy29 schreef:
Mukkietje schreef:
Er staat trouwens nog een ander stuk land te koop, echter is dit wel kleiner. Dit stuk is 3600 m2 met 3 nieuwe stallen en een houten afrastering, super netjes onderhouden. Dit kost €17000.

hierop gebaseerd zou ik zeggen dat het stukje wat jij zou willen hebben maximaal € 23.000,-- zou mogen kosten.

Ik denk dat hierboven duidelijk staat omschreven en je ook een redelijk beeld geeft wat er eventueel betaald kan worden. Als je nog redelijk moet investeren in het land is het misschien verstandiger om een deurtje verder te kijken die het allemaal net iets beter voor elkaar heeft en misschien een 'paar' euro duurder is.

Mukkietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 17:55

Citaat:
Ik denk dat hierboven duidelijk staat omschreven en je ook een redelijk beeld geeft wat er eventueel betaald kan worden. Als je nog redelijk moet investeren in het land is het misschien verstandiger om een deurtje verder te kijken die het allemaal net iets beter voor elkaar heeft en misschien een 'paar' euro duurder is.

Als het land inderdaad een ton gaat kosten is het sowieso een no go. Maar rond de 50.000 wil ik nog wel overwegen. Het ligt voor mij op een ideale locatie.. vandaar dat ik het zo moeilijk vind om er "nee" tegen te zeggen.