Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pipo schreef:Heb je bij een andere stal dan beter weer?? of betere stallen waar ze lang in staan en even naar buiten mogen? Liever natte vieze voeten dan een paard op 10 m2 houden.
Sonja_vR schreef:Annwfyn, mij zou het ook in het geheel niet boeien als ze er zo bijstaan omdat ze het fijn vonden om in het zand te gaan rollen of even lekker gaan modderworstelen, zolang ze maar wel enigszins vaste grond onder de voeten hebben
ik denk dat TS zich niet zozeer druk maakt om blub aan de benen, maar meer over in de blub staan waar ze echt in wegzakken
als dat de enige keuze is voor het dier overdag (dus alleen maar diep in de drek, geen optie om droog of droger te gaan staan, alleen maar dikke laag blub) dan zou ik daar ook niet heel erg dolgelukkig van worden
Annwfyn schreef:[ Afbeelding ]
Zolang het er niet zo uitziet valt het wel mee toch xd
Dit was mijn pony'tje waarvan ik zei dat ze altijd zo netjes bleef.. tot deze keer...
nancyyy6 schreef:Hier staan ze overdag nog op het land waar het ook behoorlijk modderig is. Hebben jullie geen last van losse ijzers / ijzers die er af gezogen worden door de modder?
truus1970 schreef:Nooit mok of zo gehad. Hoefsmid was altijd dik tevree over de hoeven.
Vieze stal urine en mest is veel en veel slechter dan gewone 'schone' blub.
Annwfyn schreef:Zolang het er niet zo uitziet valt het wel mee toch xd
Dit was mijn pony'tje waarvan ik zei dat ze altijd zo netjes bleef.. tot deze keer...