Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brainless schreef:Ik heb mijn paard ook bij mijn opa (gratis) op stal gehad.
Op zijn voorwaarden en op zijn manier van voeren ed.
Als ik daar niet mee eens was, kon ik best mijn paard verzetten; maar dan was het wel op mijn eigen kosten.
Hij betaalde de hoefsmid (hij had meerdere paarden die gedaan moesten worden), ik wilde een ander; prima dan zelf betalen. Ik wilde ijzers? Mijn kosten.
Degene die betaald bepaald.
Suzanne F. schreef:Brainless schreef:Ik heb mijn paard ook bij mijn opa (gratis) op stal gehad.
Op zijn voorwaarden en op zijn manier van voeren ed.
Als ik daar niet mee eens was, kon ik best mijn paard verzetten; maar dan was het wel op mijn eigen kosten.
Hij betaalde de hoefsmid (hij had meerdere paarden die gedaan moesten worden), ik wilde een ander; prima dan zelf betalen. Ik wilde ijzers? Mijn kosten.
Degene die betaald bepaald.
met een -t in plaats van een -d.
DatBenIkNou schreef:Sorry maar een stal waar je zelf geen inspraak hebt over het voerbeleid en de staleigenaar bepaald of je paard ijzers moet ja of nee? Ik loop al wat jaartjes mee, maar heb dat nog nooit gehoord. Klinkt bijna als leasepaard..
DatBenIkNou schreef:Sorry maar een stal waar je zelf geen inspraak hebt over het voerbeleid en de staleigenaar bepaald of je paard ijzers moet ja of nee? Ik loop al wat jaartjes mee, maar heb dat nog nooit gehoord. Klinkt bijna als leasepaard..
Nudion schreef:Ik ga de reacties geen eens meer lezen. Ik krijg letterlijk dreigementen binnen via de mail, laat staan op de o zo vriendelijke reacties. Wat een mentaliteit hebben sommige hier op Bokt zeg, gadverdamme. Ik was er al voor gewaarschuwd dat er rotte appels tussen zitten, maar spijt komt altijd later.
Sorry voor de mensen die wel gewoon normaal reageren. Als die nog op de hoogte willen worden gehouden kunnen ze me pb'en!