Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Makkelijk schoon te houden, niet zo'n gedoe met mee sleuren, kan je ophangen in stal. En als je er een neemt met allerlei vakjes kan je je spullen ook nog mooi ordenen ^^
Gydja schreef:Ik heb een voorkeur voor een kist. Je kan er van af stand wat in mikken en je bent klaar. Bij een tas moet je hem speciaal open houden en als je veel spul hebt moet je maar eens de rits zien dicht te krijgen want als je hem wilt optillen rolt alles er uit. Bij een kist heb je daar geen last van XD
ingvdh schreef:Gydja schreef:Ik heb een voorkeur voor een kist. Je kan er van af stand wat in mikken en je bent klaar. Bij een tas moet je hem speciaal open houden en als je veel spul hebt moet je maar eens de rits zien dicht te krijgen want als je hem wilt optillen rolt alles er uit. Bij een kist heb je daar geen last van XD
Deze snap ik niet, er zit in mijn tas een versteviging aan de bovenkant zodat hij altijd openstaat. Rits heb ik niet, ook geen deksel nodig, en als ik hem optil valt er helemaal niets uit.
De tassen die ik heb gehad waren nog al slap en zat een rits in. Soms zat er zo veel in dat ik de rits niet dicht kreeg en dan wilde ik hem optillen en dan rolde de helft van mijn spullen er weer uit. Dat is niet zo handig.