Punt schreef:Leuk, daar ben ik ook begonnen! Ben alleen na een jaar naar de hoef overgestapt maar toen had manege groot van die sta-plaatsen (stans?) als stallen dat ik zielig vonddat is trouwens alweer 8 jaar geleden.
Ik begon 9 jaar geleden op manege Groot, na 5 jaar ben ik gestopt(kreeg een eigen pony, staat nu nog steeds naast m'n huis, inmiddels 21
). Nu, na 4 jaar onwijs gemis van de manege, ben ik weer gestart. Ongeveer een jaar geleden stapte ik opnieuw de manege binnen. Ze hebben de eerste helft van de stands veranderd in echte stallen. De andere helft wilt niet lukken(ze krijgen geen vergunning voor extra ruimte van de gemeente, maar ze willen het dus wel!). Nu ik van de zaterdagmiddag(echte kinderles, spelletjes enzovoort) overgestapt ben naar de donderdagavond(echte dressuurles, mensen met ambitie voor deze sport, net als ik) merk ik dat ik beter ga rijden en beter nadenk voordat ik iets doe op mijn paard. Ik snap volkomen dat jij het zielig vind dat ze in stands staan, maar inmiddels is er zoveel veranderd! Rij je nu nog steeds bij de Hoef of ben je overgestapt?
dat is trouwens alweer 8 jaar geleden.