Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lady62 schreef:Hallo ts ik weet niet of je ervaring hierin hebt maar 200 euro is niet realistisch hoor.
Het kost veel geld om op te starten en als je deze prijs vraagt dan snij je je eigen flink in je vingers.
Dus als je je afvraagt waarom stallen zoveel geld vragen dan zou ik eens gaan informeren naar de daadwerkelijke kosten.
Voor dit geld komt heel Nederland naar je toe hoor ik zou er zelfs voor verhuizen.
xGwennn_94 schreef:lady62 schreef:Hallo ts ik weet niet of je ervaring hierin hebt maar 200 euro is niet realistisch hoor.
Het kost veel geld om op te starten en als je deze prijs vraagt dan snij je je eigen flink in je vingers.
Dus als je je afvraagt waarom stallen zoveel geld vragen dan zou ik eens gaan informeren naar de daadwerkelijke kosten.
Voor dit geld komt heel Nederland naar je toe hoor ik zou er zelfs voor verhuizen.
zoals u in de eerdere reacties kan lezen zeg ik ook dat ik denk inderdaad omhoog moet gaan. Maar hier in Zeeland liggen de prijzen niet veel hoger dan dit.
xGwennn_94 schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ikzelf de persoon ben die dit wil gaan opstarten. Op dit moment heb ik een ruim perceel op het oog, alleen de gemeente heeft nog wat haken en ogen. Mijn prijs indicatie zou 200 euro zijn.
mee nemen van eigen instructie zou geen probleem zijn.
Ik moet wel zeggen dat is erg verbaast ben over de hoge stallings prijzen. je zou bijna zeggen dat paarden houden een hobby is maar gaat meer op een elite sport lijken
Vala schreef:O, en paardrijden is een elitesport, al jarenCitaat:Tenzij je lekker bij de boer staat, dan is het gewoon een hobby.
Mijn paard staat bij een boer, vol pension, geen binnenbak, geen paddocks, bak is matig, voer is prima/geen krachtvoer, voor bijna 250 Euro (incl BTW).
Het is inderdaad een hobby, maar wel een prijzige.