ik heb in eerste instantie pensionklanten gehad, echter zaten wij totaal niet op 1 lijn dus besloten deze dames weg te sturen. Daarna eigenlijk het bij eigen paarden gehouden wat een verademing is. Echter heb ik nu wel 3 ipv 1 Paard hihi
Nee daarmee gestopt. Ik had opzich nog wel op zoek willen gaan naar klanten die wel bij ons paste maar mijn ouders niet. Je verdient met mijn management heel weinig aan pensionklanten en zit aan veel meer vast. Mijn paarden krijgen namelijk onbeperkt hooi en lopen de hele dag buiten; als ik werk gaan ze om6.30 naar buiten, in het weekeind wat later 8 uur ongeveer. Ergens tussen 9 en 11 s'avonds gaan ze op stal. Ze hebben overdag dan gewoon de boxen open waardoor ze in de stal kunnen maar ook op het verharde buiten en in de paddock. Echter moeten alle paarden bij elkaar passen, en je moet door de uitloop om naar de bak te gaan.
Dus het pension lekker laten gaan. Het enige wat je mist is stalgenoten om mee naar buiten te gaan, maar zodra mijn andere paard beleerd is kan ik met iemand op mijn pony erbij naar buiten.