Het is moeilijk om een goede verzorger/bijrijder te vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

steelpan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 21:26

Deetjeeuh schreef:
Goede tips zijn er al gegeven!
Persoonlijk zou ik geen bijdrage gaan vragen. Zeker niet gezien de hoeveelheid tijd die jij 'opeist' van diegene die ze aan je paard moeten besteden. Waar halen ze het geld vandaan als ze niet kunnen werken als ze bij je paard moeten zijn? (Prioriteiten stellen, maar dat kan niet wanneer je er zeker 6x per week moet zijn). Verder ken ik genoeg betrouwbare mensen die geen bijdrage betalen. :)

Persoonlijk vind ik sowieso niet dat je een bijdrage zou moeten vragen.

ik eigenlijk ook niet en wil dat ook niet maar zoals al gezegd overleg is mogelijk zoek iemand die min 3x per week kan en ook met slechter weer verder kan en mag er bij mij veel en is alles bespreekbaar, mijn advertentie lijkt idd mogelijk veeleisend, maar eigenlijk ben ik dat dus niet, ik dacht alleen oz duidelijk te zijn, maar vergis mij daar dus in

amandananana

Re: Het is moeilijk om een goede verzorger/bijrijder te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:30

Waarom laat je niemand je pony leasen dan?

steelpan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 21:32

amandananana schreef:
Waarom laat je niemand je pony leasen dan?

mogelijk maar de pony moet wel blijven staan waar hij staat dat is nl bij mijn ouders en kost dus niks

Century

Re: Het is moeilijk om een goede verzorger/bijrijder te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:35

Ik heb je een pb gestuurd! :)

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:35

Als je hier "een ervaren ruiter" wil hebben om je paard te trainen en te verzorgen is het logisch dat je hem/haar daarvoor betaald, niet andersom....

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:36

Maar dan kun je wel een contract opstellen, als je daar naar zoekt wordt het misschien wat 'officiëler' en komen er mensen op af die serieuzer zijn. En als dat dan goed gaat wil diegene op termijn misschien de pony wel van je overnemen.

Edit: ik ben zelf 21 en heb 13 jaar ervaring met paarden. Ik zou op deze advertentie niet afkomen omdat je eisen vrij hoog zijn. Iemand die een lease pony zoekt dus misschien wel, omdat het dan logisch is dat je meer taken hebt.
Laatst bijgewerkt door amandananana op 18-08-14 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:36

Zelf ben ik ook zoekende naar bijrijders, ik weet hoe moeilijk het is om de juiste te vinden.

Heb genoeg mensen zien komen en gaan van alle leeftijden. Je hebt helaas veel rotte appels in de verzorgsters fruitschaal, want de goede appels blijven op hun plekje en blijven hun verzorgpaard trouw.

Maar mijn takenpakket is vele malen minder en voor mij is het al moeilijk om iemand te vinden.
Daarnaast heb ik bij al m'n paarden twee bijrijders ipv één, puur om dat het dan niet te veel wordt voor één persoon.

Dus ik denk dat je even goed moet nadenken over wat je aan één persoon vraagt, naar mijn mening veel te veel.

steelpan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 21:45

Als ik de advertentie aanpas zoek ik dus een persoon van 16 jaar of ouder voor mijn 14 jarige NRPS vos E pony ruin van 156m. die de nodige ervaring heeft en serieus is. minimaal 3x per week kan komen en de pony beweging geeft,( liefst vaker) die ook met slecht weer komt. die af en toe eens de stal enz.. wil doen. De pony staat dag en nacht buiten, heeft geen dek en hoeft niet te worden gevoerd enz.. Wel zoek ik iemand die dit ook echt voor langere periode wil doen. in overleg is er veel mogelijk. lessen en wedstrijd rijden enz.. hoort tot de mogelijkheden ( wel voor eigen kosten) de mogelijkheid is er om zowel overdag als s 'avonds te komen. er is een verlichte buitenrijbak. Eigen verover is handig want de bus komt niet echt vlak bij. De pony staat in het buitengebied in de nabije omgeving van Nijmegen.
De pony staat bij mijn ouders. De pony kan de basis dressuur , een sprongetje en met een groep mee naar buiten. het bos is ook vlakbij. een fot van de pony kun je krijgen bij een reactie net als de directe omgeving waar de pony staat die zet ik liever niet openbaar op internet. voor vragen en bij interesse graag een Pb

steelpan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 21:52

Kuggur schreef:
Als je hier "een ervaren ruiter" wil hebben om je paard te trainen en te verzorgen is het logisch dat je hem/haar daarvoor betaald, niet andersom....

nee die zoek ik niet.. ik zoek een leuke bijrijder met ervaren bedoel ik geen echte beginner en dat soort reacties kreeg ik steeds, ik zoek geen meisje van 12 , 13, 14 dat net op de manege rijdt , en dan denkt dat ze goed kan rijden, de ruiter moet wel wat ervaring hebben, omdat mijn pony een consequente ruiter nodig heeft.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:18