Neen het bedrag dat ik betaal is zeer zeker redelijk. Het is bijna een wonder in deze regio hoor. Normaal mag je 200 per paard rekenen ipv in totaal. Dus klagen mag ik zeker niet. Ik vroeg me gewoon af of dat kon, dat vragen van een huurder omdat het vroeger idd altijd in prijs verrekend is en het is de eerste keer dat iemand daarmee afkomt op stalling waar ik sta.
@lynn_Nikita: je hebt je situatie niet altijd in de hand. Ik heb ze gekocht toen ik het financieel goed had. Maar ik heb nooit kunnen voorzien dat ik zelf langdurig ziek zou worden (met nodige medische kosten dus) en dat ik hierdoor voor lange periode mijn job zou verliezen. Als in die periode je twee paarden en hond in die periode dan ook nog eens zwaar ziek worden èn je auto zware kosten heeft, dan ben je gewoon geruïneerd hoe goed je spaarboek wel niet was.
Ik overweeg ook om de paarden weg te doen want heb er voor het huidige moment gewoon geen geld meer voor. Maar anderzijds, stel nu dat ik volgende maand eindelijk ergens bijverdienste vind.. Dan is het echt zonde van het feit dat de paarden weg zijn. Ik heb hun van veulen af aan en heb er onwijs goede band mee, dat is echt pijnlijk om weg te doen..