Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lusitana schreef:Ik heb anders gestemd omdat hengsten er niet bij staan.
Ik had 1 ruin, 2 hengsten en 1 merrie bij elkaar en 1 van de hengsten is onlangs gecastreerd, dus nu 2 ruinen, 1 merrie en 1 hengst.
Wat voorkeur betreft:
Ik kijk niet naar geslacht of gecastreerd/niet gecastreerd als ik paarden bij elkaar zet, maar naar hun karakter en of ze kunnen aanpassen in de bestaande rangorde.
mooney schreef:Lusitana schreef:Ik heb anders gestemd omdat hengsten er niet bij staan.
Ik had 1 ruin, 2 hengsten en 1 merrie bij elkaar en 1 van de hengsten is onlangs gecastreerd, dus nu 2 ruinen, 1 merrie en 1 hengst.
Wat voorkeur betreft:
Ik kijk niet naar geslacht of gecastreerd/niet gecastreerd als ik paarden bij elkaar zet, maar naar hun karakter en of ze kunnen aanpassen in de bestaande rangorde.
Even voor de zekerheid, maar je zet dus merries en hengsten bij elkaar als deze qua karakter bij elkaar passen?
Wat gebeurt er met de eventuele nakomelingen die dat oplevert? En kijk je dan ook of ze als ouderpaar bij elkaar passen (bouw etc) of puur naar karakter.
marshmellow schreef:Mijn ruin staat in een groep met 4 merries, omdat hij andere ruinen sloopt![]()
Gaat eigenlijk altijd goed, alleen wanneer ze hengstig zijn staan ze de hele dag door met hun kont voor mijn ruin.
Soms springt hij erop, maar na een tijd word hij het zat en springt dan het hek over om even alleen te staan