Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sita12 schreef:uhhhh ik vind 8 euro per uur netto voor lichamelijk zwaar werk en een 24 jarige wel weinig!
voor lichamelijk zwaar werk( lees mesten etc) word normaal gesproken wel meer betaald zeker als 24 jarige.
buiten het feit dat je voor hun " personeel" bent natuurlijk, moet je hun ook gewoon als " bazen" behandelen en dus aangeven hoe of wat.
dus 1 x in jaar een evaluatie gesprek van beide kanten.
een duidelijk schema kwa voerbeleid en beweging.
Vaste werk tijden voor jou! met bijvoorbeeld 1 x in de 4 weken overwerk etc.
hebben ze buiten de afgesproken tijden nodig zullen ze ook gewoon overwerk moeten betalen.
dit klinkt heel hard, maar geloof me als je nu al in dat grijze gebied gaat zitten blijft het alleen maar verwarend
GamblersCup schreef:Schijnbaar weet je dat niet, want je klaagt hier wél over die mensen. Maar je zegt zelf geen nee. Je moet zelf duidelijk zijn in wat je wilt en kunt. Als jij gewoon doorwerkt met een blessure, waarom en hoe kunnen zij er dan rekening mee houden? Als jij je mond niet open trekt?
sita12 schreef:uhhhh ik vind 8 euro per uur netto voor lichamelijk zwaar werk en een 24 jarige wel weinig!
voor lichamelijk zwaar werk( lees mesten etc) word normaal gesproken wel meer betaald zeker als 24 jarige.
Liselot schreef:sita12 schreef:uhhhh ik vind 8 euro per uur netto voor lichamelijk zwaar werk en een 24 jarige wel weinig!
Heb jij ooit wel eens in de paarden gewerkt? Dan moet je blij zijn als je het absolute minimumloon krijgt hoor!
Verder denk ik dat je inderdaad duidelijke afspraken moet gaan maken over wanneer je wel komt en wanneer niet en dat hun dan eventueel een lijstje neerleggen met de werkzaamheden die op dat moment gedaan meoten worden