cynthia5 schreef:Aaronyve, super bedankt voor je uitleg! Ik denk dat ik dat dan helemaal niet nodig heb. Heb mijn paard wel eens een liksteen gegeven en dat laat ze zo jaar in en uit liggen. Ook als er een ander paard al aangelikt heeft dus ik denk dat ze het dan niet nodig heeft. Qua voer wat ze krijgt zal ze ook het nodige binnen krijgen dus misschien vandaar wel.
Ik loop al erg lang op deze stal, en sinds ik een eigen paard heb is de pensionhouder erg moeilijk.
Zeer bemoeizuchtig, misschien omdat ik jong ben maar overleg altijd alles met DA en m'n paardenmoeder.
Vandaar de beslissing om ergens anders een stal te zoeken, waar ze wel de beschutting heeft etc.
Als mijn paard, Silke op een andere stal staat wil ik graag nog een foto uploaden hoe ze lekker ( hoop ik) onder de bomen staat in de schaduw en met warm weer naar binnen gaat zoals het nu ook gaat.
Dit zijn natuurlijk niet de enige redenen waarom ik weg ga, maar ik wil niemand zwart maken dus dat leg ik ook niet open en bloot neer. Vandaag is de beslissing definitief gevallen, vandaar dat ik eerst nog op zoek was naar ideeën om dat gedeelte op te lossen..
Ik ga jullie ideeën zeker op mijn ''oude'' stal achterlaten, wie weet heeft iemand daar nog wat aan.
En wie weet heb ik alsnog wat aan ideeën die jullie me gegeven hebben!
Nogmaals heel erg bedankt!!
Super dat je dan toch voor een andere stal kiest en hopelijk worden de ideeën nog overgenomen door de mensen van de oude stal.
Succes met het verhuizen