Iedereen bedankt voor alle uitgebreide reactie's!!
De aanleiding voor dit topic was omdat ik mijn pony weer wil/ga verhuizen... En ik bedacht dat hij wel heel vaak verhuist is. In vergelijking met de antwoorden hier is dit ook zo, dit wordt zijn 9e stal (maar wel een extra verhuizing...).
Stal 1 is de stal waar hij geboren is en waar ik hem kocht (toen hij anderhalf jaar was), hier heeft hij gestaan tot hij 6 jaar was.
Stal 2 heb ik hem heen verhuist, omdat ik verhuisde. Na een half jaar hard weggerend en terug naar stal 1 (om rustig een andere stal te zoeken, dan maar voorlopig 65 km verderop).
Stal 3 Toch weer mijn paardje dichterbij. Weer verhuist omdat ze onze paarden (van mij en mijn zus) vergaten binnen te zetten, er was geen afspraak mee te maken en in de winter kwamen de paarden weinig/niet buiten.
Stal 4 Een hele fijne, rustige stal, maar weinig (paarden)verstand en koeienkuil waar hij hoefbevangen van is geworden...
Stal 5 Was uiteindelijk te veel werk (doe-het-zelf-stal), de communicatie onderling liet ook heel veel te wensen over.
Stal 6 Daar kregen ze maar 2x per dag hooi/kuil, de wei was ver weg en dit was een prikkeldraadhek (waar het paard van mijn zus in is gesprongen).
Stal 7 Hier deden ze valse beloftes, hebben ons naar de mond gepraat (betreft weidegang en uitbreiding).
Stal 8 Daar staan we nu... We hebben alleen een hele andere manier van omgaan met de paarden dan de rest en vinden 1 bepaald paard ontzettend onopgevoed...
Stal 9 Ja, daar gaan we bijna heen. Hopelijk nu de stal gevonden waar we echt blijven. Gelukkig verhuizen we de paardjes altijd samen (behalve stal 2), ze hebben weinig moeite om te wennen. Hij wordt bijna 13 jaar.