Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pauline schreef:Als ze toch in juni naar de wei gaat kun je het dan toch opbouwen? Ik snap echt niet dat je het risico wilt nemen als je er geen toezicht op hebt. Het kan goed gaan, zeker waar. Het kan ook ontzettend mis gaan: hoefbevangen, spierbevangen, koliek.. Als die wei nu al kaal is mag je wel oppassen voor zandkoliek trouwens. Mijn advies is ook opbouwen. Half uurtje in de avond is wat kort, breidt dat dan uit naar anderhalf uur in een tussenstap. En vast overbodig, maar ik zou mijn paard deze winter daar dus niet meer terug zetten in de 24/7 constructie. Maar goed, dat terzijde.
Saar88 schreef:We verschillen behoorlijk van mening over wat egoïsme inhoudt, blijkbaar. Prima.
Maar kan je dan misschien uitleggen waarom je de moeite doet om een topic te openen? Als je toch je eigen zin doordrijft?
Ik hoop echt voor je paard dat dit goed gaat.
Atent schreef:Kan de stalhouder hem niet buiten zetten paar uur voor je komt? Hoeft niemand hem eruit te halen, dat doe je dan zelf. En idd hoekje afzetten met schrikdraadje. Dan kan je dat zelf steeds groter maken. Doe ik ook bij mijn eigen wei. Beetje vreemd als andere pensionklanten dit eruit halen. Kinderachtig, is toch jou wei!