Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Myrthe64 schreef:kikifleurx schreef:Ik heb een verzorgpony en ik doe hem altijd alleen dat is best wel heeeeeeeeeeeeel saaaaaaaii dus ik rij ook 1x per week op de manege, en dat is altijd gezellig
Je hebt een verzorgpony maar dat is heeeeeel saaaaai. Er zijn heel veel meisjes van onze leeftijd die een verzorgpony zoeken, jij hebt het geluk dat je er eentje hebt en dan ga je klagen.. Tja..

(kan wel gewoon aangesproken worden hoor, dus als er wat is ben ik gewoon bereikbaar
) 
En gekibbel over rijstijlen hou je toch wel, hoe gezellig de stal ook is, er is altijd iemand die het er niet mee eens is of er commentaar op heeft, dus wat dat aangaat maak ik me daar zelf al niet zo druk meer om

chelle_dora schreef:Oh groeten doe ik ook wel gewoon hoor, maar ik maak er ook geen punt van als iemand geen gedag zegtEn gekibbel over rijstijlen hou je toch wel, hoe gezellig de stal ook is, er is altijd iemand die het er niet mee eens is of er commentaar op heeft, dus wat dat aangaat maak ik me daar zelf al niet zo druk meer om
. En zo'n stal had ik. Prima dat mijn rijstijl iemand niet aanstaat, maar heb dan tenminste respect voor de ander. ijssnuiver schreef:chelle_dora schreef:Oh groeten doe ik ook wel gewoon hoor, maar ik maak er ook geen punt van als iemand geen gedag zegtEn gekibbel over rijstijlen hou je toch wel, hoe gezellig de stal ook is, er is altijd iemand die het er niet mee eens is of er commentaar op heeft, dus wat dat aangaat maak ik me daar zelf al niet zo druk meer om
Gekibbel is iets anders dan elkaar zwart maken he. En zo'n stal had ik. Prima dat mijn rijstijl iemand niet aanstaat, maar heb dan tenminste respect voor de ander.
Werd erg raar aangekeken en besproken als ik met m'n pony 2 uur buiten ging wandelen ipv rijden en wedstrijd rijden, want 'waar heb je dan dat paard voor'..
Weet ook meteen of dat gaat gebeuren of niet, heb dat eerste gevoel 1x genegeerd en dat bleek uiteindelijk dan ook totaal niet de stal voor mij en mijn paard qua sfeer.
Echt een ondertoon van haat, nijd en elkaar niks gunnen. Afkatten in de bak, elkaar van de sokken rijden, geroddel aan de zijlijn....nee, niks voor mij. Ik zou daar echt niet met plezier heen gaan, ook al zou paard het er vast super gehad hebben.
de mensen keken mij verbaasd aan, wezen naar mij en lachten mij uit. Heel gezellig hoor...