Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myrthe64 schreef:kikifleurx schreef:Ik heb een verzorgpony en ik doe hem altijd alleen dat is best wel heeeeeeeeeeeeel saaaaaaaii dus ik rij ook 1x per week op de manege, en dat is altijd gezellig
Je hebt een verzorgpony maar dat is heeeeeel saaaaai. Er zijn heel veel meisjes van onze leeftijd die een verzorgpony zoeken, jij hebt het geluk dat je er eentje hebt en dan ga je klagen.. Tja..
chelle_dora schreef:Oh groeten doe ik ook wel gewoon hoor, maar ik maak er ook geen punt van als iemand geen gedag zegtEn gekibbel over rijstijlen hou je toch wel, hoe gezellig de stal ook is, er is altijd iemand die het er niet mee eens is of er commentaar op heeft, dus wat dat aangaat maak ik me daar zelf al niet zo druk meer om
ijssnuiver schreef:chelle_dora schreef:Oh groeten doe ik ook wel gewoon hoor, maar ik maak er ook geen punt van als iemand geen gedag zegtEn gekibbel over rijstijlen hou je toch wel, hoe gezellig de stal ook is, er is altijd iemand die het er niet mee eens is of er commentaar op heeft, dus wat dat aangaat maak ik me daar zelf al niet zo druk meer om
Gekibbel is iets anders dan elkaar zwart maken he. En zo'n stal had ik. Prima dat mijn rijstijl iemand niet aanstaat, maar heb dan tenminste respect voor de ander.