Jaa de foto's vertekenen wat van hoe groot het in het echt is.. Het is echt heel ruim! Maandag voor de paarden komen gaan we als een gek de giftige plantjes enzo weghalen!
ENNNNN... Hij staat op de Bokt Facebookpagina!
Nikka
Geplaatst: 29-03-14 12:54
Ik vind het prachtig en hoop ook dat ze geen problemen krijgt zonder vergunning. Een omheining wordt als een bouwwerk beschouwd. Verder staan er ook stallen en een chalet, ik hoop dat hier in ieder geval wel vergunningen voor zijn.
LoveUggs
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-14 12:55
Ja die stonden er al, ze heeft het terrein ook zo gekocht.
Laat ik het zo zeggen: alles stond er al, behalve het stukje hek.
Laatst bijgewerkt door LoveUggs op 29-03-14 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Danielleeee_
Geplaatst: 29-03-14 12:56
Wauw zeg! Dit is echt leuk! Het is echt al goed opgeknapt
Nikka
Geplaatst: 29-03-14 13:08
Dat iets er staat wil niet zeggen, dat er een vergunning voor is. Op ons terrein stond een rijbaan, maar zonder vergunning. Toen we die wilden opknappen, hebben we meteen een vergunning aangevraagd. Kostte anderhalf jaar en flink wat geld voordat we aan de slag konden. Maar nogmaals het is prachtig geworden.
Laatst bijgewerkt door Nikka op 29-03-14 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Even een voorproefje! Meer foto's volgen vanavond. De kennismaking ging goed! Voor deze week hebben we 2 paarden. Vandaag flink wat takken gesnoeid. Paardjes staan nu lekker aan het stro. Volgende week komt nummer 3 en in juni nummer 4. In principe word er nog een 5e paard gezocht. Meer info is per pb te krijgen.
En ook een dik pak stro in de inloopstal! Dat hebben we even grondig getest.. Lekker zacht!
floorsil
Geplaatst: 31-03-14 18:36
Ziet er mooi uit, maar wat een klus om dat allemaal uit te mesten! Je legt dan wel een hoop meters af. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat bevallen. Veel plezier
Bedankt! Achjaa we zijn niet alleen. Als iedereen elke keer dat ie komt even drollen schept valt het denk ik wel mee hoor! Eens in de zoveel tijd de stal doen, ze zullen toch meer buiten dan binnen staan..
Heb daar in het voorjaar een cursus gevolgd. Zover ik het kan vergelijken is het niet heel erg veranderd. Ze hebben nog een poel gemaakt waar de paarden uit kunnen drinken. Was wel een leuk plekje. Leuke cursus ook gehad.