Haha wauw wat een stal!

Over de prijzen kan ik niks zeggen, heb daar geen verstand van.
Maar dat is ongv 3000 per jaar. Alleen stalling en eten enzo.
Vind ik best veel. Maar goed mijn knol staat thuis dus dat kost bijna niks xd
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Remark schreef:Klopt! Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen last van de grootte van stal en vind het over het algemeen wel erg fijn!
Wat ik het enige nadeel vind is het feit dat je in sommige periodes (als er veel kruiwagens kapot zijn) lang bezig bent met het bemachtigen van een kruiwagen. En wat ik vervelend vind is dat het natuurlijk niet overdekt is. Als het met bakken uit de hemel komt moet je toch vanuit je stalletje door de regen naar de bak...
Verder vind ik het juist erg handig. Ik heb regelmatig aan het begin van de dag dat ik die hele grote bak voor mij alleen heb, dat is echt heerlijk!
Remark schreef:Tja ik denk niet dat dat ligt aan de grootte van de stal maar aan de verhouding paarden en spullen/paddocks enzo. Hooivorken heeft iedereen zelf, veel mensen hebben ook een eigen kruiwagen. Met de paddocks is het in de winter wel wat lastiger omdat de paarden niet op het land kunnen maar zodra het goed weer is, is dat probleem ook helemaal opgelost.
Overdag valt het ook reuze mee op stal. Er is altijd wel een bak waar niemand of bijna niemand in rijd. Het drukste is toch tussen 6 en 9, dan komen veel mensen vanuit hun werk.
Gimme_Spurs schreef:http://www.stalwennekers.nl/
Het is vooral omdat het vrij groot is... Er staan 365 paarden. Daardoor kunnen de kosten laag gehouden worden