Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GamblersCup schreef:TS, wat heeft je stalhouder dan voor compensatie aangeboden?
apollootje schreef:Maar dat mag toch geen reden zijn dat ik mijn mond moet houden over de imo 'minder goed' geleverde dienst?
xxx
Het is natuurlijk ook wel een beetje dubbelop. Door het minder goed mesten word er ook veel meer vlas gebruikt, dit moet ik zelf verzorgen en daardoor loopt het stalgeld voor mij weer op.
GamblersCup schreef:apollootje schreef:Maar dat mag toch geen reden zijn dat ik mijn mond moet houden over de imo 'minder goed' geleverde dienst?
xxx
Het is natuurlijk ook wel een beetje dubbelop. Door het minder goed mesten word er ook veel meer vlas gebruikt, dit moet ik zelf verzorgen en daardoor loopt het stalgeld voor mij weer op.
Die "minder goed" geleverde dienst is, zoals veel al aangegeven hebben, juist een extra geleverde dienst, een uitzondering, die waarschijnlijk alleen maar extra tijd kost. Ik denk dat je héél blij mag zijn dat ze überhaupt 15 euro willen minderen, want eigenlijk leveren ze dus extra, buiten hun normale aangeboden service. Je kunt niet van een stal verwachten dat ze voor iedereen maar uitzonderingen en speciale diensten houden, en dan ook nog minder willen betalen?!? Hoe kom je er op... Maar dit is ook al door anderen gezegd. Al geloof ik dat je daar niet aan wilt, aan je reacties te zien. Je bent van je gelijk overtuigd, maar wij dus niet.
apollootje schreef:Het was het voorstel van de stalhouder zelf, dat ik mijn eigen strooisel moet aanschaffen. Dus dat zij daar dan geen winst opmaken kan ik ook niet helpen. Over opslag hoeft ook niemand zich zorgen te maken, er is meer dan genoeg lege ruimte in de schuren om een pallet met vlas kwijt te kunnen.
Als tegemoetkoming krijg ik hiervoor wel wat korting op het stalgeld
Daarbij krijgt mijn paardje geen krachtvoer van stal en veel minder ruwvoer als een gemiddeld paard, hierdoor maakt de stalhouder dus ook al wat winst. Dat vind ik geen probleem, maar dan wil ik eigenlijk wel dat de stal goed gemest word.