Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lieset23 schreef:Dan nog zijn de prijzen van http://www.stoeterijwelfare.com/ aantrekkelijker of zie ik dat verkeerd??
john88 schreef:De genoemde prijzen van Welfare, zijn van hempbed zonder eucalyptus, de genoemde prijzen van Souman Agro, betreffen hempbed met eucalyptus.
Bij Souman Agro, krijgt u bij afname van hempbed zonder eucalyptus nog € 0,15 per baal korting, op de genoemde prijzen.
afgelopen week en de komende week te druk om hennepstrooisel te halen, dus nu maar weer een keer laten bezorgen. Aangezien we dit jaar minder land tot onze beschikking hebben, staan de paarden toch deels op stal en dan is het toch weer leuk als je kleine cadeautjes krijgt. Ik heb 2 pallets Hempbed met Eucalyptus besteld en betaal nu € 5,60 per baal (aan huis geleverd)..!! Kaspar schreef:Waar bestellen jullie dit incl thuisbezorgen? Ik ben opzoek naar de voordeligste aanbieder, het scheelt her en der nogal zag ik.
Burkheart schreef:En wat ben je daar kwijt?