Ik rijd nog steeds wedstrijden met haar, want ze mankeert nog helemaal niks

Ik heb nu wel het toppunt met haar bereikt, L1 met winst. De buiging wordt steeds lastiger en omdat ze tot 4 jaar terug alleen maar aangespannen heeft gelopen valt het allemaal niet mee!
We waren wel op zoek naar een nieuw wedstrijdpaard, maar toen kwam een paard dat bij ons op stal staat op mijn pad, die ga ik nu rijden!
Ideaal dus, de oude pony mag blijven, ik blijf haar rijden en starten totdat ze aangeeft dat het niet meer gaat! En daarna mag ze lekker bij ons blijven genieten van haar pensioen, en oja, een hele belangrijke taak van haar, therapeutisch paard zijn! Want daar maakt de leeftijd niet voor uit
. Hij heeft toen een half jaar op rust gestaan en hij deed het zo goed dat ik hem weer rustig heb opgepakt. Na een halfjaar afentoe een buitenritje te hebben gereden merkte ik dat hij achter niet meer fijn liep. Hij zakte afentoe weg. De ene keer zit hij heel goed in zijn vel en loopt hij zuiver. De andere keer is hij wat slomer en merk je dat hij echt enorm stijf is met rijden. Ik rijd hem nu gemiddeld 1 a 2 keer per week, gewoon een klein rondje van 15/20 minuutjes en dat wil ik wel zo lang mogelijk volhouden. Vind het belangrijk dat hij toch beweging krijgt
.