Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_lies_ schreef:[ Afbeelding ]
SharonIndezz schreef:Das duurder dan spiritus schat.. Ik let op de kleintjes he!
thirzanaomi schreef:SharonIndezz schreef:Das duurder dan spiritus schat.. Ik let op de kleintjes he!
Absoluut.
Alles van action, nooit dierenarts, hoefsmid of andere geldwolven hier. helemaal niet nodig.
Hoeven doe ik met action nagelvijl en daarna doorzichtige nagellak ter bescherming. Werkt zeer goed!
Heeft paardje ergens last van geef ik een drankje van groene zeep en wodka. Paardje wordt er altijd heel blij van...
meisje2000 schreef:Mijn hengst is nu bijna 11 maanden en daar ben ik een week geleden ook mee begonnen met vastbinden.
Weet ik in ieder geval zeker dat als ik hem ga beleren dat hij weet hoe hij nagevelijk moet lopen.'
Oh ja heb er ook al een zadel op gehad en hoofdstel in want ja hoe vroeger je begint des te sneller ze het gewend zijn toch?????![]()
![]()
_lies_ schreef:[ Afbeelding ]
meisje2000 schreef:Mijn hengst is nu bijna 11 maanden en daar ben ik een week geleden ook mee begonnen met vastbinden.
Weet ik in ieder geval zeker dat als ik hem ga beleren dat hij weet hoe hij nagevelijk moet lopen.'
Oh ja heb er ook al een zadel op gehad en hoofdstel in want ja hoe vroeger je begint des te sneller ze het gewend zijn toch?????![]()
![]()