Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evelien__ schreef:NiFallor schreef:@TS: je reageert wel redelijk selectief op de vragen. Dat is een beetje irritant voor de mensen die met je mee proberen te denken, vind je ook niet?
Dus nogmaals: heb je de spanning op de draden gemeten met een digitale voltmeter? Op meerdere plekken? Hoeveel volt gaf de meter aan?
Met de digitale meter komen we op verschillende plekken tot 10 000 volt aan. Mijn vader is electricien, en hij zei dat dat wel moest volstaan. Helaas voor mevrouw de Appaloosa niet. We denken verder. Koperdraadje heeft haar wel al eens serieus doen schrikken. En nu blijft ze er voorlopig weg van
Evelien__ schreef:NiFallor schreef:@TS: je reageert wel redelijk selectief op de vragen. Dat is een beetje irritant voor de mensen die met je mee proberen te denken, vind je ook niet?
Dus nogmaals: heb je de spanning op de draden gemeten met een digitale voltmeter? Op meerdere plekken? Hoeveel volt gaf de meter aan?
Met de digitale meter komen we op verschillende plekken tot 10 000 volt aan. Mijn vader is electricien, en hij zei dat dat wel moest volstaan. Helaas voor mevrouw de Appaloosa niet. We denken verder. Koperdraadje heeft haar wel al eens serieus doen schrikken. En nu blijft ze er voorlopig weg van
little_king schreef:En als je op een meter voor je omheining ook al een stroomdraad zet? Zodat ze door 2 moet?
Of drukte ze met de borst door met een deken op?
Ik heb eens de tip gelezen om een schrikdraadje aan de gespen van je deken te doen.
Verticaal van de onderste naar de bovenste, en dan een stukje te lang laten wat je dan aan de binnenkant van de de deken naar onder laat zakken.
Evelien__ schreef:Nu zijn ze van de wei af omdat ze die anders met hun 5 kapot lopen. (moet opnieuw aangroeien). Dus voorlopig geen problemen meer. Ik hoop dat we het zo kunnen houden
NiFallor schreef:Evelien__ schreef:Nu zijn ze van de wei af omdat ze die anders met hun 5 kapot lopen. (moet opnieuw aangroeien). Dus voorlopig geen problemen meer. Ik hoop dat we het zo kunnen houden
Dus waar ze nu staan breekt ze niet uit als ik het goed begrijp? Dat is een paddock dan denk ik? Hoe is die omheining opgebouwd?