Lon schreef:Ik heb geschreven -die er niet vanaf te brengen is- Misschien bestaat volgens jou zo'n paard niet, ok dan is het niet nodig.
Ik zou nooit zeggen "de omgeving moet er ook maar rekening mee houden" Omdat een klein kind dat even bij mamma wegwandelt dat nou eenmaal niet kan. En ga nou niet roepen dat mensen hun kinderen/honden/vul maar in altijd in de gaten moeten kunnen houden, dat is practisch onmogelijk.
Tuurlijk is het niet mogelijk om je kind cq hond in de gaten te houden,maar ik vindt (lees mijn persoonlijke mening) dat je echt kleine kinderen niet mee moet nemen op wedstrijd of dat ze anders toch echt in de kantine moeten blijven.
Het wordt anders wel heel fijn als je aan het losrijden bent en je moet op je mederijders letten (wat ook niet vaak gebeurt) en je moet op loslopende kinderen en honden letten
Dus er wordt hier nu min of meer gezegd een paard mag nooit schrikken of bokken, of als iemand te dicht langsrijdt van angst slaan, maar een kind of hond los mag wel. Nou dat is dus net zo onmogelijk als dat ik op een paard zit wat nog nooit geslagen heeft maar nu dus van angst een keer uithaalt dat is meteen salami en een loslopend kind zonder ouders dat mag wel
). Niet erg volwassen natuurlijk, maar toch.