Prijzen stalling regio Utrecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

absque_dubio

Re: Prijzen stalling regio Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 17:24

Wat grappig zeg. :)
Vanaf Utrecht is Veenendaal inderdaad wat verder weg om je paard daar te stallen, maar aangezien TS ook nog geen woonruimte heeft heb ik de optie toch maar aangedragen. Veenendaal is leuk wonen! ;)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 17:32

In Kockengen, Portengenseweg dacht ik, heb je een prachtige stalling met goede faciliteiten en er wordt uitgemest en in de winter gaan ze, als ik het goed heb, in groepjes van twee in een paddock. Mijn nicht staat daar, die is zeer tevreden en de prijs is iets van €265,-

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 21:49

De prijzen van de huizen zijn ook lager in Veenendaal, dus dat is zeker een optie geworden dankzij dit topic :D

@chanicha ik stuur je een pb

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:20

Veenendaal is leuk hoor, en lekker centraal :j binnen een halfuurtje ben je met de trein of auto in Utrecht.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:21

Succes met het vinden van een goede en leuke stalling!

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:24

Ik sta op klein heiligenberg te leusden. ik ben er heel erg blij!

ik betaal 335 per maand. dan komt je paard 4 uur per dag in een gigantische paddock met een groep.
je hebt een buitenbaan van 70 x 20
een springtuin. (beide echt letterlijk altijd te rijden) een losgooi (longeer bak) 20 X40
een binnenbaan van 20x40 en een stapmolen. (ook nog een longeer cirkel)

de paarden staan echt letterlijk tot hun knieen in het stro, en ze worden heel goed gevoerd. (sommige een beetje te goed)

rox_en_wilvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:29

Hoeve romantico is super, ik ken de eigenaresse en zou haar zo mijn paard toevertrouwen!

Zjadore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:36

Ik ben zelf een aantal jaar geleden verhuist met mijn paard vanuit het westen naar de Utrechtse Heuvelrug.
Eerst een aantal jaren op een kleine privestal met alleen buitenbak, hele jaar door elke dag weidegang en direct aan het bos dat kostte mij ong 260 euro per maand.

Sinds vorig jaar ben ik verhuisd, eerst even op RSC Henschoten gestaan in Maarn, daar ook in de zomer buiten/binnen gezet in de wei en in de winter in paddock en werd uitgemest en goede binnenbak. Dat kostte 350 p mnd, ze hebben stallen vrij weet ik maar zijn duurder geworden inmiddels geloof ik.

Ik sta nu op een stal in Woudenberg met zelfde faciliteiten voor 350 p mnd.

Andere aanraders zijn bijv de Ginkelhoeve in Leersum (wel alleen buitenbak) of Putman (de dijkhoeve ) in Amerongen.

liesie55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:39

wow wat een prijzen zie ik voorbij komen!
bij ons betaal je 225 all in!
inclusief: bodembedekking naar keuze, mesten, hooi of kuil, brok, binnen en buiten zetten, wortels, appels, wormonderzoek en als je paard ander voer heeft dan wordt dit ook gegeven!
de paarden gaan elke dag op het land, er is een agterberg bodem aanwezig en er staan weinig mensen dus je kan elke dag alleen rijden als je zou willen!
maar helaas bij ons is er op dit moment ook geen plek vrij, hoeveel haast heb je?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 00:26

Ladyson schreef:
Misschien ben ik heel blond :o? maar deze stal http://link.marktplaats.nl/731684270 heeft toch alles wat ik heb voor een veel lager tarief dan jullie noemen? Hoe zou dit komen? Of zie ik iets over het hoofd :D

Weet iemand toevallig wat stoeterij Geere-stein ongeveer kost?

Dit is redelijk ver van Utrecht af.

Geerestein is duur.

Stalling met weidegang en goede faciliteiten is vreselijk vlkbij utrecht.

Mijn paarden staan nu in Soest. Dichterbij heb ik niks gevonden wat voldoet.

Timmie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:00

NatasjavE schreef:
Ladyson schreef:
Misschien ben ik heel blond :o? maar deze stal http://link.marktplaats.nl/731684270 heeft toch alles wat ik heb voor een veel lager tarief dan jullie noemen? Hoe zou dit komen? Of zie ik iets over het hoofd :D

Weet iemand toevallig wat stoeterij Geere-stein ongeveer kost?

Dit is redelijk ver van Utrecht af.

Geerestein is duur.

Stalling met weidegang en goede faciliteiten is vreselijk vlkbij utrecht.

Mijn paarden staan nu in Soest. Dichterbij heb ik niks gevonden wat voldoet.

Wij hebben stalling met weidegang en zeer goede faciliteiten in Utrecht.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:14

Ik ben een keer bij jullie gaan kijken. Destijds vond ik de boxen echt te klein.

Timmie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 12:18

NatasjavE schreef:
Ik ben een keer bij jullie gaan kijken. Destijds vond ik de boxen echt te klein.

Hoi,
Dat kan best kloppen ze zijn 3 jaar gelden vergroot.
De boxen buiten zijn 3 x 3 en de binnenboxen zijn 2.85 x 365

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 12:29

Mijn paarden staan tussen Culemborg en Maurik, daar liggen de prijzen al wat lager dan heel direct om Utrecht heen, maar het is een stukje verder (30km enkele reis). Mijn paarden staan volledig volpension en ik betaal € 250,- per paard per maand. Dat was in de directe omgeving niet te vinden!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 20:43

Wij hebben een buitenbak en longeercirkel met eb-en vloedbodem, een overdekte bak/paddock waar 's avonds in gereden kan worden (overdag lopen er paarden in), de paarden lopen het hele jaar de hele dag in kleine groepjes buiten in paddocks, worden gevoerd, buiten en binnen gezet, de stallen worden dagelijks door ons uitgemest. Alle paarden staan op stro. De sfeer is heel fijn en het verloop (gelukkig voor ons) erg klein.Wij zijn -als ik zo alle prijzen voorbij zien komen- aardig aan de goedkope kant :+ en staan (ook gelukkig voor ons) helemaal vol.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-14 19:30

Na een speurtocht vandaag door de regio. Het wordt Veenendaal, Tiel of Culemborg! Houten, IJsselstein enz is te weinig prijsverschil qua huizen om voor te verhuizen vanaf hier. En de andere plekken waren ons te klein. Ik ga me nu dus even goed inlezen over de stallen op deze 3 plekken.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 13:40

Ken Tiel en Culemborg ook, plus de omgeving. Als je echt leuk wil kunnen buiten rijden is Veenendaal en directe omgeving wel de beste optie, omdat je zowel de Utrechtse Heuvelrug als de Veluwe dichtbij hebt.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 13:51

Ik heb vorige jaar precies in hetzelfde schuitje gezeten als jij. Ik ging werken in regio Utrecht en heb mijn paard nu staan in Maarn. Ik ben samen met mijn zus heel erg veel stallen afgereden in de omgeving van Utrecht en Amersfoort. Bij veel stallen hadden ze of geen weiland, of geen binnenbak, of geen wedstrijden en ga zo maar door. Of je moest weer extra betalen om je paard naar buiten te zetten.
Verder hadden wij wel een aantal eisen die jij niet had. Wij wilde een binnenbak en KNHS wedstrijden op locatie.
We zijn uiteindelijk terecht gekomen op RSC Henschoten in Maarn. Kost wel een aantal centen (375) maar dat is het wel waard.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 13:54

Ladyson schreef:

Hier zijn wij ook wezen kijken toen we op zoek waren naar stalling, je wilt hier echt niet staan. Kleine stallen met metalen wanden en dak, enorm gehorig en koud in de winter. Je moet met trailer en al door de bak als je op wedstrijd wilt en de bak is niet je van het....
Misschien is er eea veranderd intussen maar ik raad het je niet aan.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 13:58

mystique schreef:
Ik kom uit doorn.
Ik betaal 262, 50 all in excl. Brok
Ze staan van 10.30 tot 15.30 buiten.
Bak is goed. Je kunt er ook voor kiezen om zelf te mesten dan betaal je minder.
Het bos is dichtbij. Dat is een echt bos dus uren kunnen er rijden
Er is nog een stal vrij.
Voor meer info pb

Hoe heet die stal tenminste is die van Mattijs want die ik ken in Doorn is 550 en komen ze ook buiten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 14:04

Hier in de omgeving ook heel veel KNHS wedstrijden, wij hoeven eigenlijk nooit verder dan max een halfuur met de trailer voor een spring of dressuur wedstrijd. Erg fijn :j

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 14:23

Ik jureer veel in regio Utrecht en dan zie ik vaak ook de stallen en wat mij opvalt is dat er erg veel accommodaties zijn die best kleine stallen hebben.....dat is jammer. Ik ben verziekt want ik heb een gigagrote stal maar al onze stallen zijn ruim en dat zie ik in de omgeving regelmatig anders.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 14:27

tita schreef:
mystique schreef:
Ik kom uit doorn.
Ik betaal 262, 50 all in excl. Brok
Ze staan van 10.30 tot 15.30 buiten.
Bak is goed. Je kunt er ook voor kiezen om zelf te mesten dan betaal je minder.
Het bos is dichtbij. Dat is een echt bos dus uren kunnen er rijden
Er is nog een stal vrij.
Voor meer info pb

Hoe heet die stal tenminste is die van Mattijs want die ik ken in Doorn is 550 en komen ze ook buiten

Volgens mij is dit stal sterkenburg als ik me niet vergis

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 22:48

Veenendaal lag wel een stuk mooier bij de bossen idd! En aan de a12 ook gunstig qua bereikbaarheid :) maar goed, we denken en kijken nog even rustig door hihi

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 22:32

Moderatoropmerking:
Alleen ervaringen uit eerste hand zijn toegestaan, dus echt die jezelf hebt meegemaakt en niet een kennisje of een vriendin.