Je zult er toch ook heen moeten om te voeren oid savonds? Wij hebben op 1 plek ook geen verlichting en doen dit icm hoofdlampjes en een sneeuwschep . Werkt prima, maar als je het maar 2-3x in de week doe, zal het nooit geen licht klusje worden hoor
Hier ook 4 paarden en een shetlander op steen (met schuilstal). Ik probeer dagelijks de schuilstal leeg te scheppen, en wij vegen 1 a 2x per week de hele paddock met een shovel met bak en borstel erop. Scheelt dat we die sowieso al hebben ivm ons bedrijf.
Momenteel heb ik een zware schouderblessure en doen we ongeveer om de dag uitmesten (met de hand), en dan nog 1x per week met de machine. In de schuilstal heb ik matten liggen dus dat kan alleen maar handmatig eruit. Met sneeuw vegen we dagelijks met de machine trouwens, zodat de paddock (een soort van) sneeuw-vrij blijft.
Undercover04
Geplaatst: 25-11-13 16:34
Hoi,
Mijn paard staat alleen overdag in de paddock met andere paarden. Wij op stal zorgen gezamelijk dat de paddock schoon blijft. Ook hebben de paarden een verhard stuk, ik schuif altijd al het zand en hooi bij elkaar met een sneeuwschuiver daarna ga ik met een mestvork/hark er doorheen om het kuil te scheiden van het zand en schuif ik het zand weer terug de paddock in.
Wat dacht je van deze http://www.landbouwwinkel.nl/index.php? ... 21&lang=NL Moet er wel bij zeggen dat ik niet verwacht dat, welk apparaat dan ook, perfect werkt als de poep al enkele dagen vast gelopen is maar het zal iig wel wat sneller werken.