Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diaz schreef:Ik ben het niet eens met de mensen die hier zeggen dat TS overdrijft.. dat dit soort dingen kunnen gebeuren e.d.
Een baby kan van een commode vallen, dat is een ongeluk (paard in staltralie). Maar een speen die losschiet van een fles de keel in is een fout!
In dit geval hoort zo'n product getest te zijn op dit soort problemen! Er zit eten in, een paard wil dat eruit halen.
Dit hoort niet te kunnen gebeuren.
Een paard die struikeld over de feeder o.i.d. is een ongeluk, dit is gewoon een fout van het product!!
Firstofjuly schreef:Citaat:Zo, dat is niet niks. Is de bak niet te groot dan? Volgensmij horen ze er niet tot zover met hun hoofd in de kunnen? Misschien heb ik het mis hoor.. maar die paarden die ik ken kunnen tot halverwege hun hoofd in die bak dus kunnen ze niet vast komen te zitten..
Die bak is zo groot dat er een heel baaltje compact gras in kan, het is het 'nieuwe' model volgens mij was oude model iets kleiner. Ze heeft een vrij klein koppie (Arabier) en zat er dus scheef in :-(
haffylover schreef:Ts vraagje,
Heb het nergens gelezen maar ben je 100% zeker dat van de bak komt? Bedoel heb je haar/vel aan de rand gevonden? ondanks dat de stal rondingen.
Sientje schreef:Snap ook niet zo goed wat de grootte van de bak er mee te maken heeft... Misschien kun je dat wat verder uitleggen Oreo? Is het hoofd van mijn bejaarde haflinger dan zo veel groter dan die van de gemiddelde Arabier..?
Oreo schreef:Sientje schreef:Snap ook niet zo goed wat de grootte van de bak er mee te maken heeft... Misschien kun je dat wat verder uitleggen Oreo? Is het hoofd van mijn bejaarde haflinger dan zo veel groter dan die van de gemiddelde Arabier..?
Ik heb werkelijk geen idee Sientje, ken ze alleen van een plaatje, maar ik dacht dat de grote boxen dan misschien bedoeld zijn voor grote paarden en de kleine voor kleinere paarden? Ik snapte zelf die opmerking ook niet, van "dan heb je de verkeerde maat voerbox en ja dan krijg je ongelukken"
Sientje schreef:Snap ook niet zo goed wat de grootte van de bak er mee te maken heeft... Misschien kun je dat wat verder uitleggen Oreo? Is het hoofd van mijn bejaarde haflinger dan zo veel groter dan die van de gemiddelde Arabier..?
bliver schreef:Zoals jij het beschrijft hangt die bak dan niet gewoon veel te laag????als hij hoog genoeg hangt kunnen ze dit niet voor elkaar krijgen!!
_Kiki_ schreef:Hier (niet persoonlijk maar wel in mijn directe omgeving) ook geen goede ervaring met de Hartog voerboxDit paard is vast komen te zitten met zijn bovenkaak tussen het rek en de voerbak doordat het rek iets gekanteld was met eten. Paar heeft zich in paniek (waarschijnlijk) losgetrokken en heeft daarbij zijn bovenkaak gebroken.
@TS; wat vervelend zeg
Firstofjuly schreef:Nou heb een vraagje, die van m'n moeder gooit het rek eruit dus die hebben we nu met kettingen aan de voerbox vast gezet. Moet er niet aan denken dat die om z'n been komt te zitten, hebben jullie paarden dat ook??
Firstofjuly schreef:Nog steeds niks van Hartog gehoord. En wat een naar verhaal zeg, kaak gebroken! Nog erger dan bij ons dus. Hoe is het nu met dat paard?