Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kitty1985 schreef:Anoniem schreef:Dat paard heeft jou echt niet nodig hoor
Zo lang hij lekker buiten staat en zijn eten krijgt. Hebben ze niemand nodig.. Dat zit tussen je oren..
Precies....
Als hij zijn eten maar krijgt is hij gelukkig.
Paard zijn routine draait voornamelijk rond het eten, en zolang dat hetzelfde blijft gebeurd er niks met paard hoor. Ook niet als het een half uur later is.
Hij denkt niet: OOOOO het is 3 uur, mijn baasje komt zo.... en hij denkt om 15.15 echt niet: OOOOO wat vreselijk mijn baas komt niet. WAT MOET IK NOU![]()
Allemaal gevoelskwesties van de mens.
Paard kan prima een dag op stal blijven
Zieke paarden horen er uiteraard niet bij, die moeten verzorgd kunnen worden
Anoniem schreef:naomi_g1998 schreef:Ik vind het asociaal naar je paard toe als je een dag niet komt. Dus ja ik ga elke dag. Op mijn fietsje, wat voor weer het ook is, ook al ben ik ziek. Lijkt me niet meer dan normaal.
Dat paard heeft jou echt niet nodig hoor
Zo lang hij lekker buiten staat en zijn eten krijgt. Hebben ze niemand nodig.. Dat zit tussen je oren..
Edit: uitgaande van een gezond paard natuurlijk.
gemma92 schreef:Ik zie er echt wel tegenop eigenlijk want ik ga meestal toch wel zo'n 2x per dag naar stal om haar eruit te halen
naomi_g1998 schreef:Anoniem schreef:
Dat paard heeft jou echt niet nodig hoor
Edit: uitgaande van een gezond paard natuurlijk.
Snap ik ook wel maar dan vind ik het alsnog niet kunnen. Dan is het net alsof je een paard neemt alleen voor het rijden. Even een uurtje naar stal, gelijk opzadelen wegrijden, afzadelen en weer weg. De rest doen andere toch wel?Dat vind ik asociaal ja.
sympie schreef:dus jullie gaan allemaal braaf elke dag naar jullie paard? Yeah right!!
Ik ken dat: sommige roepen en brullen omdat de stal 1 dag dicht is, terwijl er soms weken zijn waarbij je ze nooit ziet!!
sympie schreef:dus jullie gaan allemaal braaf elke dag naar jullie paard? Yeah right!!
Ik ken dat: sommige roepen en brullen omdat de stal 1 dag dicht is, terwijl er soms weken zijn waarbij je ze nooit ziet!
Ik ken dat: sommige roepen en brullen omdat de stal 1 dag dicht is, terwijl er soms weken zijn waarbij je ze nooit ziet!