Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Calente schreef:Miin merrie is nu echt al een teddy. Ik heb gisteren driekwartier gereden en na driekwartier in de molen uitstappen met fleecedekentje op was ze mog niet droog.
Wanneer kan ik het beste scheren? Nu al of nog even wachten? Ik wil het liefst maar 1x scheren. Ook wordt ze er heel fris van, dus als ze van de winter nog wat meer vacht heeft zou ook wel lekker zijn. Ik wil trouwens een dekenmodel scheren waarbij ik dr benen ook wil scheren.
Ben benieuwd naar jullie meningen!
Urielle schreef:Calente schreef:Miin merrie is nu echt al een teddy. Ik heb gisteren driekwartier gereden en na driekwartier in de molen uitstappen met fleecedekentje op was ze mog niet droog.
Wanneer kan ik het beste scheren? Nu al of nog even wachten? Ik wil het liefst maar 1x scheren. Ook wordt ze er heel fris van, dus als ze van de winter nog wat meer vacht heeft zou ook wel lekker zijn. Ik wil trouwens een dekenmodel scheren waarbij ik dr benen ook wil scheren.
Ben benieuwd naar jullie meningen!
Anders geen optie om nu een streep te scheren en later de rest erbij? Dan heb je in elk geval het extreme zweten een beetje ondervangen.
simongek schreef:Ik snap dus niet dat mensen die nu geschoren hebben ivm
Dikke vacht ze niets in ruil ervoor terug geven.
Het is ondanks het zonnetje 14 graden en het waait (nh) flink.
Als je die beesten kaal haalt zet je ze toch niet zo in het land.
simongek schreef:Ik snap dus niet dat mensen die nu geschoren hebben ivm
Dikke vacht ze niets in ruil ervoor terug geven.
Het is ondanks het zonnetje 14 graden en het waait (nh) flink.
Als je die beesten kaal haalt zet je ze toch niet zo in het land.
Calente schreef:Ik heb het liever in 1x omdat ik het zelf niet kan dus moet ik het laten doen. Dit is best wel duur en aangezien het geldboompje nog niet groeit. Vandaar dus liever in 1x