Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TeSs2411 schreef:Ik heb precies hetzelfde probleem. Iedere keer als ik denk.. oke de schaar gaat er nu echt in.. lukt het mij toch net niet om over de drempel te gaan.
xxsaffieraxx schreef:TeSs2411 schreef:Ik heb precies hetzelfde probleem. Iedere keer als ik denk.. oke de schaar gaat er nu echt in.. lukt het mij toch net niet om over de drempel te gaan.
Dit probleem heb ik nu ook.
Had een tinker met echt supermooie manen totdat hij vanaf deze zomer met een hengst samen staat die manen erg lekker vind, kan wel janken, bijna niks meer over van zijn manen![]()
Dit waren zijn manen :
[ Afbeelding ]
Dit zijn ze nu (nog maar 3 zielige vlechtjes) :
[ Afbeelding ]
unihorses schreef:welk paard doe je nou een plezier met zulke voorpluk![]()
denk dat ieder paard opgelucht is als de kriebels eraf zijn,.
Shayla schreef:unihorses schreef:welk paard doe je nou een plezier met zulke voorpluk![]()
denk dat ieder paard opgelucht is als de kriebels eraf zijn,.
Ik denk alle paarden.....zeker in de zomer, niks geen geklooi met vliegenmaskers. Gewoon hun eigen natuurlijke vliegennetje
Ik zou bij Ferris de voorpluk laten zitten en de rest er gewoon afhalen.Als het nu aan gaat groeien ziet het er veel lelijker uit omdat alles dan helemaal ongelijk is
xxsaffieraxx schreef:TeSs2411 schreef:Ik heb precies hetzelfde probleem. Iedere keer als ik denk.. oke de schaar gaat er nu echt in.. lukt het mij toch net niet om over de drempel te gaan.
Dit probleem heb ik nu ook.
Had een tinker met echt supermooie manen totdat hij vanaf deze zomer met een hengst samen staat die manen erg lekker vind, kan wel janken, bijna niks meer over van zijn manen![]()
Dit waren zijn manen :
[ Afbeelding ]
Dit zijn ze nu (nog maar 3 zielige vlechtjes) :
[ Afbeelding ]
Safiera schreef:Hey, jij ook hier?
Ik heb bij Wallie ervaren dat alles er af knippen nog lastig is (daarom ziet het ook een beetje mislukt uit) Beter zou zijn het scheerapparaat er een keer over te halen. Maar goed, het groeit weer, en dan krijgen we een mooie boogAl denk ik dat je bij Ferris geen boog wilt?