dblijham schreef:@lianneputhzy, is dat bij Jan Calis?
ja
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiannePuthzy schreef:kom gwn op de stal staan waar ik sta
+zomers van 6 uur totenmet 10 uur in de wei en snachts in de binnenbak/loopstallen
+wasplaats met warm en koud water
+ je hoeft niet zelf te voeren en te mesten
+buitenbak (word ook als paddock egbruikt)
+binnenbak
+binnen en buitenzetten word voor je gedaan
+ s'winters los in binnen of buitenbak een uur lang als de boxen worden gemest
+ weinig pension paarden het meeste zijn fokmerries/opfok/dekhengsten)
+mensen die er staan zijn geen kakkers
+/- 70 paarden
- weing kinderen (ben de enige)
-geen les (kan tegenover de stal)
- is geen kantine (maak niet heel veel uit, ik mis het niet)
in de zomer betaal je 100 euro of 150 euro
s'winters 200 euro
je hebt een zadelkast
mogelijkheid tot stalling in de loopstallen het hele jaar
s'winters in boxen als je dat wil (zomers kunnnen de merrie's en ruinen niet s'avonds in de boxen vanwege de veulens)
Nikass schreef:LiannePuthzy schreef:kom gwn op de stal staan waar ik sta
+zomers van 6 uur totenmet 10 uur in de wei en snachts in de binnenbak/loopstallen
+wasplaats met warm en koud water
+ je hoeft niet zelf te voeren en te mesten
+buitenbak (word ook als paddock egbruikt)
+binnenbak
+binnen en buitenzetten word voor je gedaan
+ s'winters los in binnen of buitenbak een uur lang als de boxen worden gemest
+ weinig pension paarden het meeste zijn fokmerries/opfok/dekhengsten)
+mensen die er staan zijn geen kakkers
+/- 70 paarden
- weing kinderen (ben de enige)
-geen les (kan tegenover de stal)
- is geen kantine (maak niet heel veel uit, ik mis het niet)
in de zomer betaal je 100 euro of 150 euro
s'winters 200 euro
je hebt een zadelkast
mogelijkheid tot stalling in de loopstallen het hele jaar
s'winters in boxen als je dat wil (zomers kunnnen de merrie's en ruinen niet s'avonds in de boxen vanwege de veulens)
In de winter een uur per dag los vind ik ook niet al te veel, of lees ik dat verkeerd?
Weet niet hoe lang je zomerseizoen duurt, maar een winter is toch meestal ergens tussen de 4 en 7 maanden van het jaar.
[/quote]Citaat:In de winter een uur per dag los vind ik ook niet al te veel, of lees ik dat verkeerd?
Weet niet hoe lang je zomerseizoen duurt, maar een winter is toch meestal ergens tussen de 4 en 7 maanden van het jaar.
[/quote]Citaat:vanaf ongeveer mij tottenmet october ofzo
Nikass schreef:Citaat:In de winter een uur per dag los vind ik ook niet al te veel, of lees ik dat verkeerd?
[/quote]Citaat:vanaf ongeveer mij tottenmet october ofzo
Citaat:vanaf ongeveer mij tottenmet october ofzo
Brendaaaa schreef:Citaat:vanaf ongeveer mij tottenmet october ofzo
Dan komt hij dus gedurende zeven maanden een uurtje buiten per dag.
Leuk aanbod, maar ik zou het afslaan!
immii_clarr schreef:Hier iemand die op baco staaten dus zowieso zegt kom gezellig naar baco toe
Zowel voor de gezelligheid, als welzijn van t paard, heb al heel wat zielepootjes zien binnenkomen en zien opknappen, zijn niet voor niets al verschillende paarden geweest die de 35 en zelfs de 40 hebben gehaald.. oa. pony van mijzelf.
Staan nu denk ik rond de 60 paarden, misschien nog niet eens. Noemt hier iemand 120 paarden drie jaar geleden, de top was 80 en dat dan incl. zomerklanten zomers, 120 is echt absoluut geen plek voorwordt idd voor je buitengezet tegen betaling.
Idd 2x ruwvoer per dag, maar wel in zo'n hoeveelheid dat ze er zowat de hele dag van kunnen eten, plus zeer goede kwaliteit van eigen land!
En wat instructie betreft, lopen er genoeg rond, ook instructeurs van grandprix niveau, daarnaast mag je altijd eigen instructie laten komen, dus wat dat betreft zou ik me daar niet zo druk om maken.
immii_clarr schreef:Hier iemand die op baco staaten dus zowieso zegt kom gezellig naar baco toe
Zowel voor de gezelligheid, als welzijn van t paard, heb al heel wat zielepootjes zien binnenkomen en zien opknappen, zijn niet voor niets al verschillende paarden geweest die de 35 en zelfs de 40 hebben gehaald.. oa. pony van mijzelf.
Staan nu denk ik rond de 60 paarden, misschien nog niet eens. Noemt hier iemand 120 paarden drie jaar geleden, de top was 80 en dat dan incl. zomerklanten zomers, 120 is echt absoluut geen plek voorwordt idd voor je buitengezet tegen betaling.
Idd 2x ruwvoer per dag, maar wel in zo'n hoeveelheid dat ze er zowat de hele dag van kunnen eten, plus zeer goede kwaliteit van eigen land!
En wat instructie betreft, lopen er genoeg rond, ook instructeurs van grandprix niveau, daarnaast mag je altijd eigen instructie laten komen, dus wat dat betreft zou ik me daar niet zo druk om maken.