Wat doe je met je paard tijdens je vakantie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:09

Iig prettige vakantie Suzan.Als ik weg ben doet mijn vader de paarden en rijd mn instructrice afentoe, super!!!
Maar zoals je het nu gedaan hebt lijkt mij prima, toch!!!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:14

smurf"]

Mijn paard zou wel een weekje bij mijn lesgeefster kunnen staan, maar dat kost zoveel geld, dan kan ik niet meer met vakantie! Clown
[/quote]

Heel begrijpelijk, ik denk dat voor veel mensen dat niet weggelegd is. Gelukkig heb ik vrienden waar ik het paard heen kan brengen, en een aantal vriendinnen die ik volledig vertrouw. Een stalhouder die in mijn ogen bijzonder veel verstand van paarden heeft, dus ik vertrouw dat wel.

[quote="smurf schreef:
Ik zoek nog een verzorgster die niet wil rijden met verstand van paarden, maar die vind je niet

Zal heel moeilijk te vinden zijn, maar er is toch wel iemand te vinden die liefhebber is van het ras en graag wil verzorgen?

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:25

Ik heb een heel lief buurmeisje die mijn paarden wilt verzorgen als ik op vakantie ga. Ze zet ze dan elke dag op de wei en borstelt ze maar al te graag. Ook voeren doet ze! Ik ga toch nooit langer dan een week op vakantie dus ze staan gewoon lekker stil. Ze krijgen wel natuurlijk genoeg beweging want ze gaat dan ook vaak wandelen met ze. OK dan! Ben dus wel blij met haar Pling

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:40

Mijn paarden staan bij mensen aan huis. Als die op vakantie gaan zijn er altijd mensen in hun huis. Als ik op vakantie ben hebben allebei mijn paarden vakantie. Ze staan 24/7 in de wei en 's zomers hebben ze ook geen voer nodig.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 00:40

Smurf, zou niemand van de plussies jouw kanjer willen doen Knipoog
Vast wel na al die verhalen.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 02:24

Afgelopen zomervakantie, toen ik bijna drie weken op vakantie was, is mijn paard gecastreerd. Dus hij mocht niet bereden worden, kwam wel goed uit. Tong uitsteken Knipoog Er werd ondertussen natuurlijk wel goed voor 'm gezorgd (door de mensen van de ranch waar m'n paard staat). Volgende zomervakantie weet ik nog niet precies wat ik doe. Maar ik denk dat ik 'm dan in training zet, voor bijvoorbeeld 3x in de week en dan 3x in de week in de stapmolen, en 1 dag rust. Wordt -ie toch lekker gereden (door iemand die ik goed ken en vertrouw). En als ik terugkom heeft -ie weer een heleboel geleerd, en toch ook een b'tje vakantie gehad! Lachen Wat ik heel fijn vind is dat er toch goed op m'n paard wordt gelet als ik een tijdje niet kan komen (dus bijv. door vakantie). Als Bonanza nou iets zou krijgen, is de vee-arts er gelijk bij. Of ze mij nou kunnen bereiken of niet... OK dan!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 07:37

Mijn pony staat in volpension, maar ondanks dat breng ik hem liever naar Katja. Als dat om wat voor reden niet mogelijk is heb ik een hele aardige buurvrouw op stal die naar hem om wilt kijken. Anders gaat hij in friesland het weiland op. Ik probeer het meestal zo te plannen dat ik geen beesten op stal heb tijdens mijn vakantie.

Hillebill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 10:37

Ik ga in februari met Wintersport en mijn knollie gaat naar Creil naar Aqua8horse.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:59

Ik ga toevallig over twee weken weg (1 weekje naar Denemarken).

Mijn paard laat ik verzorgen door een goede vriendin van mij, ze mag hem niet berijden, maar vind het wel leuk om die week lekker te tutten met hem en los te gooien / longeren of te wandelen.

Mijn paard heeft dus ook eigenlijk een weekje vakantie.

Misschien dat ik nog iemand anders voor twee dagen op hem laat rijden, maar dat weet ik nog niet zeker.... ik ben altijd een beetje huiverig om andere op mijn paard te laten rijden als ik er zelf niet bij ben. Knipoog

Celeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 15:03

Ik ben nog altijd in de zomervakantie op vakantie geweest. De laatste 2 jaar is een meisje wat we kennen ja ze is al wel 25! En die zorgde dan voor de paarden en reed de e-er van mijn zus. Mijn pony's rijd esther, Mareska @bokt altijd met nog een vriendin..