Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
smurf"]
Mijn paard zou wel een weekje bij mijn lesgeefster kunnen staan, maar dat kost zoveel geld, dan kan ik niet meer met vakantie!![]()
[/quote]
Heel begrijpelijk, ik denk dat voor veel mensen dat niet weggelegd is. Gelukkig heb ik vrienden waar ik het paard heen kan brengen, en een aantal vriendinnen die ik volledig vertrouw. Een stalhouder die in mijn ogen bijzonder veel verstand van paarden heeft, dus ik vertrouw dat wel.
[quote="smurf schreef:Ik zoek nog een verzorgster die niet wil rijden met verstand van paarden, maar die vind je niet
Er werd ondertussen natuurlijk wel goed voor 'm gezorgd (door de mensen van de ranch waar m'n paard staat). Volgende zomervakantie weet ik nog niet precies wat ik doe. Maar ik denk dat ik 'm dan in training zet, voor bijvoorbeeld 3x in de week en dan 3x in de week in de stapmolen, en 1 dag rust. Wordt -ie toch lekker gereden (door iemand die ik goed ken en vertrouw). En als ik terugkom heeft -ie weer een heleboel geleerd, en toch ook een b'tje vakantie gehad!
Wat ik heel fijn vind is dat er toch goed op m'n paard wordt gelet als ik een tijdje niet kan komen (dus bijv. door vakantie). Als Bonanza nou iets zou krijgen, is de vee-arts er gelijk bij. Of ze mij nou kunnen bereiken of niet...