Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSlvna schreef:Hier staan ze echt 6/7 maanden 24 uur per dag binnen... Jammer maar helaas, is de enige stalling in de buurt die aan mijn verdere eisen voldoet, andere 'manege' voldoet niet aan meerdere eisen (oa weidegang) en de rest zijn boerderijen waar ik niet kan trainen in de winter.
Brendaaaa schreef:Is het ideaal? Nee, voor heel veel paarden niet, maar ik ken hier in de hele omgeving van Spijkenisse geen enkele stal of manege waar de paarden de hele dag in een paddock kunnen staan.
Ineke2 schreef:Brendaaaa schreef:Is het ideaal? Nee, voor heel veel paarden niet, maar ik ken hier in de hele omgeving van Spijkenisse geen enkele stal of manege waar de paarden de hele dag in een paddock kunnen staan.
Dan heb je niet goed rond gekeken hoor, ik ken namelijk minimaal 2 stallen (andere dan waar ik ga staan) in de omgeving van Spijkenisse waar de paarden de hele dag op de paddock mogen in de winter en nog een andere stal waar ze een uurtje of 5 in de paddock kunnen in de winter.
Mij maakt het niet uit dat je je paard binnen hebt, dat is ieder voor zich, maar ik wilde dit even rechtzetten
Ik heb een IJslander gekocht welke in Okt. naar Nederland komt en de zoektocht naar een goede stal is best lastig. Ik heb er nu 1 gevonden waarbij ze in een uitloopstal komt met een kleine (gedeeltelijk) overdekte paddock. Daar komt ze samen met een andere IJslander in te staan. Ze krijgen hooi in slowfeeders. Overdag mogen ze op de wei, de Ijslanders ook in de winter.
Dit is in omg. Spijkenisse
Ineke2 schreef:Dan heb je niet goed rond gekeken hoor, ik ken namelijk minimaal 2 stallen (andere dan waar ik ga staan) in de omgeving van Spijkenisse waar de paarden de hele dag op de paddock mogen in de winter en nog een andere stal waar ze een uurtje of 5 in de paddock kunnen in de winter.
Mij maakt het niet uit dat je je paard binnen hebt, dat is ieder voor zich, maar ik wilde dit even rechtzetten
Ik heb een IJslander gekocht welke in Okt. naar Nederland komt en de zoektocht naar een goede stal is best lastig. Ik heb er nu 1 gevonden waarbij ze in een uitloopstal komt met een kleine (gedeeltelijk) overdekte paddock. Daar komt ze samen met een andere IJslander in te staan. Ze krijgen hooi in slowfeeders. Overdag mogen ze op de wei, de Ijslanders ook in de winter.
Dit is in omg. Spijkenisse
rejov schreef:xSlvna schreef:Hier staan ze echt 6/7 maanden 24 uur per dag binnen... Jammer maar helaas, is de enige stalling in de buurt die aan mijn verdere eisen voldoet, andere 'manege' voldoet niet aan meerdere eisen (oa weidegang) en de rest zijn boerderijen waar ik niet kan trainen in de winter.
6/7 maanden 24 uur per dag op stal.....? Vind dit voor de paarden absoluut niet kunnen!! De eerste eisen die je naar mijn idee zou moeten hebben is toch echt wel dat je paard ook in de winter naar buiten zou moeten kunnen. De eis het niet kunnen trainen in de winter zou ik dan alleen al voor mijn paard laten vallen. Ook al zou ik een stuk verder moeten rijden het welzijn van mijn paard komt voorop en dat is toch zeker niet in de winterperiode 6/7 maanden 24/7 op stal.
Brendaaaa schreef:Nou, wil je dan mij vertellen welke stallen dat zijn? Ben reuze benieuwd! (oprecht)