Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MightyMike schreef:Een band met je paard opbouwen is mooi, maar dat zie ik niet zo in op en af het land zetten. Voeren en nog veel meer bouwt ook aan je band, maar dat lukt op een pensionstal gewoon niet om dat allemaal zelf te doen. Nu wij de paarden aan huis hebben, heb je er gewoon een heel andere band mee dan op pensionstal.
In jouw geval is de stalbaas dan wellicht niet handig, lijkt me niet fijn om dan daar op pension te staan, verwacht toch zeker dat die met je paard om kan gaan. Maar juist bij jouw verhaal denk ik dan, fijn wanneer zo'n regel zou bestaan, om geknoei van anderen tegen te gaan en evt bemoeienis met jouw paard die er dus niet als laatste uit wil. Begrijp ik uit jouw verhaal dat de stalbaas niet meer met jouw paard mag lopen?
Blabla1980 schreef:Toch te gek voor woorden dat je je paard niet van de wei kan plukken als hij erop staat op het tijdstip dat het jou uitkomt. En om 6 uur in het weekend een pensionstalling gesloten. Daar betaal je toch geen grof geld voor
Caira schreef:zij betaalt niets, zij rijdt enkel bij, de eigenaresse had er schijnbaar geen moeite mee.
toch grappig dat het merendeel niet erkent dat je je op prive terrein begeeft. Ik wil nieuwe bijrijders ook eerst zien en kennis mee maken voordat ik ze in mijn achtertuin wil zien.
Caira schreef:Blabla1980 schreef:Toch te gek voor woorden dat je je paard niet van de wei kan plukken als hij erop staat op het tijdstip dat het jou uitkomt. En om 6 uur in het weekend een pensionstalling gesloten. Daar betaal je toch geen grof geld voor
zij betaalt niets, zij rijdt enkel bij, de eigenaresse had er schijnbaar geen moeite mee.
toch grappig dat het merendeel niet erkent dat je je op prive terrein begeeft. Ik wil nieuwe bijrijders ook eerst zien en kennis mee maken voordat ik ze in mijn achtertuin wil zien.
Sjolvir schreef:Tja, denk dat het handig was geweest als diegene voor wie je het paard bij rijdt je op de hoogte had gesteld van de stalregels....
Had hoop ergernis van beide kanten gescheeld.