Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardenfan01 schreef:kom op zeg. jullie snappen er niks van. dat meisje van 4 en half jaar ervaring. zij heeft er de hele tijd op gereden en die 2 andere meisjes gingen later nog een paar hindernissjes springen. heel eventjes.
Paardenfan01 schreef:kom op zeg. jullie snappen er niks van. dat meisje van 4 en half jaar ervaring. zij heeft er de hele tijd op gereden en die 2 andere meisjes gingen later nog een paar hindernissjes springen. heel eventjes.
NoreenJulia schreef:Paardenfan01 schreef:kom op zeg. jullie snappen er niks van. dat meisje van 4 en half jaar ervaring. zij heeft er de hele tijd op gereden en die 2 andere meisjes gingen later nog een paar hindernissjes springen. heel eventjes.
Wij snappen er niks van?
WIJ?
Nou word ie helemaal mooi!
JIJ snapt er niets van! Tsss
Ponypletters en rugverdraaiers
Paardenfan01 schreef:ja, mijn vriendin ging erop springen, ze is 13 en is erg klein, en weegt maar 35 kilo (ze heeft al 4 en half jaar ervaring dus daar kan het niet door komen) en daarna reden haar zusje en de mijne op. ze hebben geen ervaring dus misschien kan het daardoor komen... ze zaten er op en probeerden over de hindernis te komen (bakstenen met een stuk hout). morgen ga ik proberen of ze nog kan springen !
Jimmyloverxx schreef:Paardenfan01 schreef:ja, mijn vriendin ging erop springen, ze is 13 en is erg klein, en weegt maar 35 kilo (ze heeft al 4 en half jaar ervaring dus daar kan het niet door komen) en daarna reden haar zusje en de mijne op. ze hebben geen ervaring dus misschien kan het daardoor komen... ze zaten er op en probeerden over de hindernis te komen (bakstenen met een stuk hout). morgen ga ik proberen of ze nog kan springen !
Eh ze heeft toch last van haar Rug misschien even een dagje niks?
Paardenfan01 schreef:laat maar. het is een grote shet die makkelijk 50 kilo aankan. ik heb het al 100 x gezegt en nog zeggen jullie dat wij met zijn 3e springen. dat doen we toch niet? we willen normale reacties om haar rug beter te maken ! en ons uit te schelden voor pony pletters en rugverdraaiers, is echt te ziek voor woorden.
Paardenfan01 schreef:laat maar. het is een grote shet die makkelijk 50 kilo aankan. ik heb het al 100 x gezegt en nog zeggen jullie dat wij met zijn 3e springen. dat doen we toch niet? we willen normale reacties om haar rug beter te maken ! en ons uit te schelden voor pony pletters en rugverdraaiers, is echt te ziek voor woorden.
MarZarascha schreef:Paardenfan01 schreef:laat maar. het is een grote shet die makkelijk 50 kilo aankan. ik heb het al 100 x gezegt en nog zeggen jullie dat wij met zijn 3e springen. dat doen we toch niet? we willen normale reacties om haar rug beter te maken ! en ons uit te schelden voor pony pletters en rugverdraaiers, is echt te ziek voor woorden.
Zegt de eigenaar dat?