Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gypsy schreef:Oh ik zou het ook graag willen hoor.
Paarden zijn intelligente dieren, die graag met van alles bezig zijn. De mijne iig spookt heel wat uit in haar vrije tijd. In een PP kunnen ze overigens ook gewoon de benen strekken hoor.
De bedoeling is gewoon dat ze wat meer bezig moeten zijn. En het is hartstikke leuk om te zien nog ook. Ieder z'n hobby toch.
Ninx schreef:Johanna59 schreef:Denk vooral uit een soort van schuld gevoel.
Whehehe, hier moest ik even om grinniken....
Waarom in godesnaam? Kun je dat uitleggen?
Het is een alternatief voor een eigenlijk te klein stukje land, waar
eigenlijk te weinig ruwvoer staat.
En als eigenaar hoef je je niet zo schuldig te voelen, als je een dag niet
aan je viervoeter toekomt. Hij vermaakt zich dan wellicht zelf.
eenitraM schreef:Het is een rage. Wat jij hebt, wil ik ook, alleen beter. Idem voor setjes, bitloos, boomloos, natuurlijk bekappen, noem maar op
m1992 schreef:Ninx schreef:
Het is een alternatief voor een eigenlijk te klein stukje land, waar
eigenlijk te weinig ruwvoer staat.
En als eigenaar hoef je je niet zo schuldig te voelen, als je een dag niet
aan je viervoeter toekomt. Hij vermaakt zich dan wellicht zelf.
Deze heb ik inderdaad toevallig laatst nog gehoord. Dat eigenaar van paard niet elke dag hoeft te komen omdat de stal niet hoeft worden uitgemest en paard zich prima zou vermaken!
inochiyo schreef:Ontopic: Ik ken iemand met een paard die in kudde staat en de eigenaar van het domein was ook van plan een pp aan te leggen. hij is daarvoor eerst eens gaan kijken bij mensen die dit reeds hadden en hij zag eigenlijk overal hetzelfde.
nergens was er echt rust in de kudde. de dieren onderaan de hierarchy hadden geen plaats genoeg om te "vluchten" van de rest. nu is het daar gewoon open veld met hier en daar een voederplek.
m1992 schreef:Deze heb ik inderdaad toevallig laatst nog gehoord. Dat eigenaar van paard niet elke dag hoeft te komen omdat de stal niet hoeft worden uitgemest en paard zich prima zou vermaken!
tine10 schreef:Dat paarden steeds minder tegen gras kunnen vind ik een beetje vreemd. Hooi is ook gras. Je moet gewoon zorgen voor een paardengrasmat.