Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hetlevenwint schreef:Daar ben ik dus ook bang voor die gene zegt van niet maar ik ben inderdaad bang van wel.
Nu heb haar eens gevraagd naar haar prijs eens kijken wat er uit kom, zolang ik mijn portemonnee kan toe houden ben ik niks kwijt.
Rachel bedankt je bijdrage enkel het gaat om een stuk waar het paard op kan voor te spelen enzovoort, als ik betonplaten leg moet ik ook terug voorzien in matten en dergelijke want kan paard lief zijn benen niet stil houden als die eens uitzonderlijk even een cross momentje of een gekke sprong moment heeft.
In de stal ligt beton met matten over en daar over komen hoogst waarschijnlijk deze winter hout korrels (zelfde principe als stro korrels).
Heb zelf ook al gekeken naar zo een HIT actief mat maar voor mij is dat toch echt wel boven budget gerekend als ik naast dat de ondergrond nog moet aanpakken.
Sjors schreef:Even een vraagje , zijn grind-tegels niet glad als het geregend heeft ?
tamary schreef:Sjors schreef:Even een vraagje , zijn grind-tegels niet glad als het geregend heeft ?
Hier niet, maar die dingen leg je ook met de grindkant onder. De "gladde" onderkant heeft hier structuur zat voor grip, maar geen scherpe steentjes op een hard oppervlak wat de pony's niet fijn vinden om op te lopen.
Neon schreef:Ik lees hier tips over dat je de blubberlaag moet afgraven voor je er iets over heen legt, dat is een goede tip maar houdt er wel rekening mee dat je moet zorgen dat je het weer aanvult met op zijn minst een even grote laag zand/grind/puin (wat je wilt) zo niet dan heb je een kuil en wordt het probleem nog veel erger.