Lekker 24/7 met de snoet in het gras en verder even een paar weken alleen maar uitwaaien in het bos ipv serieus dressuren.Door mijn werk heeft ze wel vaker een paar dagen helemaal vrij, en sowieso elke week 1-2 dagen alleen maar troetelen in plaats van werk. Paard maak je met niksdoen overigens niet blij, na een paar dagen gaat ze zich stierlijk vervelen ondanks dat ze gewoon overdag buiten staat met een vriendje.
) tijdens de examens vrij omdat ik geen tijd heb om naar haar toe te gaan en me op school moet concentreren en ook wanneer ik een Weekje weg ben krijgt ze rust. Maar eigenlijk is dat nooit langer dan 1-2 weken. 
Ik heb niet een bepaalde datum wanneer ze vakantie krijgen maar vind het fijn om ze zo nu en dan even weg te zetten. Worden ze nooit slechter van. 

moet zeggen dat ze er niet slechter van wordt merk geen verschil als ik bijvoorbeeld de hele tijd door train. Ik rij nu ook maar 2 tot 3 x in de week verder doen we alleen maar leuke dingen of lekker niks. Soms heb ik een week geen tijd dan sta ze lekker stil. Ik rij ook geen wedstrijden dus vind het wel best zo. Daarnaast staat mijn paard 24 uur buiten in de kudde dus die heeft het prima zo