Ik heb dus 2 slettebakken van merries; Mijn shet is op moment stapeldol verliefd op de mini hengst van de kleine kudde naast de wei van die van mij en moet eerlijk bekennen dat ik mezelf best een rotzak voel, maar heb toch maar even voor de zekerheid de wei van de dames een stukje ingekort, zodat ze niet neus aan neus kunnen, want eerlijk gezegd zou ik niet weten wie van de 2 de gevaarlijkste aktie uit zou halen om bij de ander te kunnen komen; de hengst of mijn merrietje. En mijn grote merrie, is zelfs bij ruinen, vooral zomers, constant hengstig (serieus 3 weken v.d. maand wel en 1 week niet hengstig), is dus echt geen land meer mee te bezeilen; veranderd van een altijd voorwaartse en flink heet in haar koppie, naar een masopchistische snollebol die letterlijk staat te trillen en al plassend wijdbeens door bak/buitenrit loopt. Dus voor mij maakt het uiteindelijk niets meer uit of het ruinen of hengsten zijn, gedonder heb ik altijd, als er kerels in de buurt zijn, hahaha, net real life hoor...