Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blondie_ schreef:Sammyoo schreef:loulou thanx!Hier inderdaad al vier jaar blije en gezonde paarden op ons hele kleine stukje grond!
Prachtig! Dat is nou waarom ik van een eigen stuk grond droom!
Hoeveel vierkante meter is dit?
En hoeveel paarden?
Voor een gehuurd land doe je deze investering inderdaad niet.
kiimberley schreef:Bedankt voor de reacties. Een beetje jammer hoe mensen over me praten; als je hoort hoeveel ze er wilt opproppen etc. Reageer gewoon normaal, ik vraag op tips en om meningen, ik zeg niet dat ik het ga doen dus doe niet zo aanvallend aub, het moet wel leuk blijven.
Na het lezen van de reacties is het me duidelijker geworden, twijfelde zelf ook al er over de grootte en hierdoor is het bevestigd. Het is simpelweg gewoon te klein.
Bedankt voor de reacties, reacties zijn nog welkom hoor als je goede ideeen hebt! Ik blijf elke optie bekijken dusMisschien als ik voor de winter wat anders zoek.. Hmm blijft lastig zo klein. Kans is groot dat ik er vanaf zie!
Sammyoo schreef:Kimberley, wij hebben het hooi in een oude tweepaardstrailer.
kiimberley schreef:Fijn al deze reacties, ik ga er binnenkort weer eens kijken om te kijken of er de mogelijkheid is om een bak aan te leggen waar ze dan in kunnen staan en die gebruikt kan worden om in te rijden. Het punt is alleen dat ik ze dan moet bijvoeren maar waar laat ik dat? Er mag namelijk geen container o.i.d op komen, misschien wel in de toekomst.
Door deze reacties ga ik toch weer kijken of het mogelijk is! Bedankt!