Schuilstal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mustilove

Re: Schuilstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-13 14:37

Oke dankjewel :D

Jannaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 13:04

Mijn tinker en shetlander staan eigenlijk altijd buiten, dag en nacht. Winters hebben ze een schuilstal (zeecontainer) waar ze in kunnen schuilen. Meestal gaan ze toch gewoon buiten staan als het regent, maar ik vind het wel belangrijk dat ze in ieder geval droog kunnen liggen! En daar maken ze dan wel weer goed gebruik van :)

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 13:21

Heb mijn paarden een week geleden naar een wei verhuist waar ze 24/7 buiten staan. Momenteel ook nog geen schuilhok, maar die moet er wel binnen 2 weken staan. Gisterenmorgen had ik, omdat ik me toch wat ambetant voelde omdat ze met dit warme weer (hier bij ons was het 24° en volop zon) geen beschutting hadden, de trailer in de wei geplaatst zodat ze daar toch wat de schaduw konden opzoeken. Maar ze hebben daar van de hele dag niet bij gestaan. Dus concludeer ik dat ze momenteel nog wel zonder beschutting kunnen. In volle zomer zou ik ze toch niet zonder schuilhok zetten.

Jannaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:41

Bij mij hebben ze zonder schuilstal ook genoeg plekken waar ze in de schaduw kunnen staan, daar moet je idd wel goed op letten.