Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!! ik haad paarden slaan in hun gezicht!!!)naatje schreef:ik denk dat het niet erg is al een verzorgster er wat voor betaald. ze maken ook dingen kapot en gebruiken licht en de aangeschafte spullen. en meestal nemen ze nog mensen mee en blijven soms hele dagen
en zoiezo een paard een tik geven oke maar als niet eigenaar moet je hier zoiezo heel voorzichtig mee zijn het paard is niet van jou en als meerdere mensen zeggen dat er geslagen is komt het niet uit de licht vallen! ik denk dat mensen hun meining wat minder snel klaar moeten hebben en een verhaal van een 15 of 14 jarige eerst goed bekijken voordat ze zich er over uitlaten
en zeker de volwassen hier op de site weten hoe een verhaal verergert kan worden!!!
jullie moeten het een keer bekijken uit het oogput van een stal eigenaar
je hebt een terrein en gebouwen
die zijn duur in onderhoud
er word zeer vaak wat gesloopt ( niet express )
en de onderhoud van de spullen ( verven van stallen en gebouwen, nieuw zand in de paddock longeerbak en rijbak) kost ook geld
als een verzorgster dan wat bijdraagt in deze kosten kunnen hun profiteren van de goed en snel gemaakte en goed onderhoduen spullen op het terrein van de staleigenaar.
! Maar ik als 14 jarige
, geef ze toch nog steeds gelijk.Ze maakt geen gebruik van de bak en heeft niets stuk gemaakt . Ik vind het vrij logisch dat je een tik geeft
? Als een paard jou nou zou stampen ofzo ga je toch niet even dood leuk zeggen , ik zal maar niets terug doen want moet dit eerst met eigenaar overleggen
!
: gratis !!! Maroush schreef:Dat lijkt mij idd een goede regel Coby, max. 1 verzorger per paard en geen vrienden / vriendinnen. Maar ik ben de baas niet en ik ga me er verder ook niet mee bemoeien... ik vind het zo wel prima...zoveel is 15 euro per maand nou ook weer niet en ik krijg er een boel plezier voor trug