Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Marinke_ schreef:Ik gebruik de QHP Staart en Manen spray!
Super fijne spray, gaat veel langer mee, staart blijft ook langer uit de klit dan bij bv. die van Equistar en ook de 'anti klit van de action' heb ik hier geprobeerd waar ik erg tevreden over was maar deze van QHP vind ik toch wel echt beter. Heeft een veel beter / fijner resultaat.
Voelt fijner aan en het maakt totaal geen geluid bij het sprayen.
simongek schreef:dat is allemaal wel lekker goedkoop spul maar lijkt me niet bepaald geschikt om bij een paard te gebruiken.
cockpitspray, siliconenspray etc. prima spul voor auto's, piepende dingen in huis die gesmeerd moeten worden maar omdat
soort spul nou bij een paard te gaan gebruiken.
Paintlinger schreef:Voorheen altijd Cowboy Magic detangler gebruikt....fantastisch maar prijzig.
Nu het haarserum van de action.......goedkoop en vergelijkbaar met CM.
Ik gebruik dit op mijn drumhorse van 1:70m met enorme witte staart en manen van 1 meter lang...... lijkt me redelijk representatief
simongek schreef:Paintlinger schreef:Voorheen altijd Cowboy Magic detangler gebruikt....fantastisch maar prijzig.
Nu het haarserum van de action.......goedkoop en vergelijkbaar met CM.
Ik gebruik dit op mijn drumhorse van 1:70m met enorme witte staart en manen van 1 meter lang...... lijkt me redelijk representatief
Ik heb het ook geprobeerd n.a.v. dit topic maar ik blijf bij de Cowboy Magic. Werkt totaal niet.![]()
Ik vond het wel erg lekker ruiken dat dan wel.![]()
Gewoon maar weer CM kopen binnenkort bij de ruitersportzaak
simongek schreef:Ik heb het ook geprobeerd n.a.v. dit topic maar ik blijf bij de Cowboy Magic. Werkt totaal niet.![]()
Kim_Evendi schreef:Ik vind het huismerk van EppleJeck nog altijd het fijnste.
Mijn pony staat ook 24/7 buiten en zijn staart ziet er (bijna) altijd netjes uit.
Ik spray staart en manen 2x per week in met anti-klit van EJ en kam het daarna uit, vind het super werken!
Glansspray van Equipe vind ik ook wel prima, geeft wel een mooie glans en is redelijk vuil afstotend.
En Equishine vind ik niks voor de manen en staart, wel voor de vacht.
Cowboy Magic vind ik helemaal niks, ik heb de lotion, en dat bevalt niet echt, wordt alleen maar vettig en vies, misschien dat de spray daarvan wel fijner is...
IngridM schreef:simongek schreef:Ik heb het ook geprobeerd n.a.v. dit topic maar ik blijf bij de Cowboy Magic. Werkt totaal niet.![]()
werkt niet ? bij mijn shet van super lange manen en erg volle staart werkt het perfect !
MarjanB schreef:Deze is echt ideaal! http://www.speed-onlineshop.de/speedmag ... -p-95.html Heb ik meegenomen vanaf de equitana