Ponykamp waar je lekker veel buitenrijd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 14:28

Poelenburgh in Schoorl, echt heel leuk. Ga je elke dag buitenrijden naar bos, duin en strand. Er zijn qua leweftijd verschillende weken, het handigste is om van te voren even te bellen in welke week meer mensen van jou leeftijd zitten, dan weet je het zeker. Er zijn wel heel veel kinderen van jou leeftijd die komen. Ze hebben ook een website www.poelenburgh.nl

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 16:52

Ik ga waarschijnlijk naar www.bergemo.nl die lijkt me heel erg leuk. Je gaat minimaal 3 uur per dag rijden. Je krijgt iedere dag les (minimaal 1 uur) en je maakt iedere dag een buitenrit van 2 uur ongeveer. Je gaat ook nog een keer zwemmen met de paardjes!
Ze hebben er vooral veel fjorden en haffies, maar ook 'gewone' paarden en pony's

Maar bij time- out reizen staat ook een hele leuke www.ruiterreizen.nl
En dan moet je bij jeugdruiterreizen kijken en dan ponykampen aanklikken en dan is het de eerste: jongerenkamp in de Ardennen!
Maandag en dinsdag krijg je les gericht op het buitenrijden in verschillende tereinnen (ongeveer 3 uur per dag les dacht ik) en woensdag ga je op 2-daagse trektocht, je rijdt dan 4 tot 6 uur per dag en slaap in een tent, donderdag rijd je weer 4 tot 6 uur en dan kom je weer terug op de manege. Vrijdag maak je nog een dagtocht van 4 uur. Je gaat ook door beekjes enz... echt heel leuk!!! Kost 240 euro, dus dat valt ook wel mee de prijs.

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 17:19

magic1 schreef:
Maar bij time- out reizen staat ook een hele leuke www.ruiterreizen.nl
En dan moet je bij jeugdruiterreizen kijken en dan ponykampen aanklikken en dan is het de eerste: jongerenkamp in de Ardennen!
Maandag en dinsdag krijg je les gericht op het buitenrijden in verschillende tereinnen (ongeveer 3 uur per dag les dacht ik) en woensdag ga je op 2-daagse trektocht, je rijdt dan 4 tot 6 uur per dag en slaap in een tent, donderdag rijd je weer 4 tot 6 uur en dan kom je weer terug op de manege. Vrijdag maak je nog een dagtocht van 4 uur. Je gaat ook door beekjes enz... echt heel leuk!!! Kost 240 euro, dus dat valt ook wel mee de prijs.

Je moet alleen maar even een eigen tent hebben en je ouders lief aankijken of ze je even naar de Belgische Ardennen willen brengen...

LBroekhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 17:34

ik wil ook deze zomer graag op pony kamp!!
ben nog even aan het kijken waar....

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 18:26

Ponykamp Noordeinde

Heb hier een jaar verzorgd, met nog een aantal andere meiden. Zijn allemaal tegelijk gestopt ongeveer...

Hoe ze met paardjes omgaan daar Zijn ook ongelukjes gebeurd
Hopelijk hebben ze hier van geleerd en doen ze het nu beter.

maarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 18:54

Artemide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 19:10

In België heb je sporta, maar ik weet niet ofdat ook in Nederland bestaat ... Da zijn 4-daags trektochten.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 15:20

De hazelhorst is echt heel leuk!
Je gaat daar heel veel buitenrijden..
Haha!
Kga dit jaar ook!![/code]

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 15:36

Ik zou ook zeker Reelaer aanraden. het is der echt SUPER leuk ik ben der nou 3jr geweest en ga dit jaar Begeleiden. Je kan natuurlijk de gewoone site bekijken *zal de link nog een keer geven www.reelaer.nl* maar wij hebben vorig jaar een eigen site gemaakt met allemaal verhalen en foto's derop dus als je daar nou ook nog een kijkje gaat nemen dan ben je wel om denk ik zo * http://groups.msn.com/staltreelaer * Als je nog wat meer wilt weten enzo hoor ik het wel...!!! Echt gaan hoor

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:44

Promotie Marit, lekker bezig Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:50

manege de barlo vonden wij ook erg leuk, iedre dag bosrit..
www.debarlo.nl

PN_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 17:21

manege knollegruun!
ik ga er ook elk jaar heen! het is een week lang en je rijd gemiddeld twee uur per dag in het bos... is echt heel leuk! *LOL*
www.knollegruun.nl

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 18:24

Ik ben er al uit, heb me opgegeven voor Ponykamp Noordeinde Lachen

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 18:34

Ow ik wou je net zeggen dat je daar dus niet heen moest gaan. Ben er ook geweest en vond het dus helemaal niks!!!! We hebben maar 2 dagen zoveel gereden. De rest van de dagen vele minder. En de rest van de tijd brengen ze vooral aan een meer door, zodat je min of meer verplicht moet zwemmen of penny's lezen Knipoog.
Ik reed daar op Mr. Ed, wel een leuke pony. Maar goed. De eigenaren en de leiding vond ik niet aardig en dat bepaalt ook echt veel!!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 18:36

En Les Cheveaux was echt super!!!! (en ik zat toen nog bij de vorige eigenaar).

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:53

manzano schreef:
En Les Cheveaux was echt super!!!! (en ik zat toen nog bij de vorige eigenaar).

Ja leuk was dat hé! Ik ben daar ook 2 keer geweest bij de vorige eigenaar! Ik heb daar zelfs nog mijn vorige paard gekocht! Was echt heel leuk die tijd!!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 18:20

heeeeeeeeeeeey
welke kampen zijn nu wel leuk en welke niet Pb me maar of mail of zet t gewoon hier neeer :d

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 20:21

rosworld is leuk Haha! dit jaar ga ik naar het reelaer en dat lijkt me helemaal top Haha! Tong uitsteken (A) (L)

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:41

eekwal.nl vind ik niet leuk
paardensportcentrumdekempen.com is wel leuk!
bergemo.nl lijkt me heel leuk (ik heb hier over alleen nog maar zeer positieve verhalen over gehoord)

Bramblerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 23:53

Stal 't Reelaer is the best! Daar MOET je gewoon een keer zijn geweest! Krijg je zeker geen spijt van...

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 00:11

Heej, nog meer Reelaermensen Haha!. Ik ben nu 5x op trektoch geweest geloof ik daar, erg tof elke x weer, hoewel ik nu zo'n beetje iets heb van: hmm, wel weer genoeg geweest. Maar als het goed is ga ik dit jaar daar begeleiden, gewone ponykampen, maar dat is nog niet zeker .

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:01

Hey people

zijn er mensen die weleens bij gasselte ,sonniushof of ponykamp noordeinde zijn gewest reageer dan want ik ben daar ook heen geweest das echt heel erg leuk

kus eroslover Lovers

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:22

Nou je hoord het wel he..!! Als je niet naar Reelaer ben geweest dan mis je echt wat..!! het is gewoon SUPER KICK..!!! Tong uitsteken * ik zit in een promotie team dat begrijpen jullie nu zeker ook wel Knipoog*

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 16:16

Heeft er ook iemand hier bij stal Reelaer een ponykamp meegemaakt i.p.v. een trektocht? Of is het ponykamp echt alleen voor de kleinere kinderen?

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 16:22

heeeeeey welke kamp is nog meer leuk behalve stal reelaer lievereen iets goedkiper kamp moet wel leuk zijn en verte effe wat helemaal niet leuks is kus eroslover