houten omheinig buitenbak wel of niet?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 18:30

Zo'n hek op de foto is helemaal niet praktisch als omheining van een rijbak. Die moet je nl schuin plaatsen, anders blijf je met je voeten achter de palen hangen. Houten omheining is mooi maar vergt veel aan onderhoud, in ieder geval veel meer dan lint.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 18:59

Ik moet zeggen, valt mee. die 'onbetaalbare' omheining zit bij iemand die een erfenis heeft gekregen (o.a. een huis en weiland e.d. Tjah, dan kan d'r zo'n omheining omheen hé?)
Ik rijd daar wel eens, ik heb nog nooit tegen de kant gezeten.

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 20:32

tine10 schreef:
Zo'n hek op de foto is helemaal niet praktisch als omheining van een rijbak. Die moet je nl schuin plaatsen, anders blijf je met je voeten achter de palen hangen. Houten omheining is mooi maar vergt veel aan onderhoud, in ieder geval veel meer dan lint.

Zeker als je geen doorsteek omheining zoals op de foto maar een omheining waar de latten tegen de palen worden geschroefd hoef je het niet schuin te monteren als je tenminste de latten maar aan de binnenkant (waar je rijd) te monteren omdat het dan bijna onmogelijk si om met een voet of knie achter een paal te blijven haken