Geplaatst: 20-04-13 11:34
Ik haal mijn anti klit in Duitsland. Heerlijk spul!
kirsten92
Geplaatst: 20-04-13 11:34
Veel uitgeprobeerd tot nu toe. Equistar, equishine, zo'n spray van Grand National, Sectolin, serum van de Action, en Cowboy Magic Detangler en Shine. Die laatste vind ik veruit het beste werken. Misschien wat duur in de aanschaf maar in gebruik is hij erg zuinig vind ik, het effect blijft heel lang zichtbaar!
Barvrouwke
Geplaatst: 20-04-13 11:35
Ik gebruik magic gel van rapide of de magic gel van grand national. Iets goedkoper als de cowboy magic en hier in de ruitersportzaak verkrijgbaar. Voor mij geen sprays meer in ieder geval. Dit werkt veel sneller en fijner en je zit nooit met natte manen.
Leovet voor donkere paarden, heeft notengeur vind ik best wel speciaal iedere keer als ik het op doe zegt iedereen dat m'n pony lekker ruikt werkt ook n paar dagen niet met regen maarja moet ook niet deze werkt goed bij m'n pony ik heb ook dezelfde shampoo voor in de zomer lekker veel glans. Je hebt deze ook voor witte paarden.
LidyMS
Geplaatst: 20-04-13 12:17
Cowboy Magic!! Ik heb ook wel anti-klit van Sectolin gehad, die vond ik ook wel goed.
enny
Geplaatst: 20-04-13 12:23
Ik heb de gel van EJ, werkt prima!
Banyu
Geplaatst: 20-04-13 18:47
tylando schreef:
leovet's riders magic.. bijna hetzelfde als cowboys magic, maar vind deze net iets beter!
Klopt, vind hem ook net iets dikker als cowboy magic!
ClaudiaDer
Geplaatst: 23-04-13 11:47
Eigenlijk heb ik nog nooit een slechte gehad, alles is me tot nu toe wel bevallen alleen vind ik de Cowboy Magic Detangler toch wel heel erg fijn! Staart is echt binnen no-time ontklit en lekker zacht. En het ruikt ook nog eens lekker!
Ik gebruik na zowat alles te hebben geprobeerd nu sinds een tijdje producten van l'oreal voor m'n paard. En nog coco's olie en dat bevalt erg goed
Tiepfout
Geplaatst: 26-04-13 15:40
Ik gebruik altijd equistar antiklit, maar vooral de manengel van paardenzorg.com, werkt goed !
Ramzi
Geplaatst: 26-04-13 15:46
Marielle82 schreef:
Ik gebruik een vrij onbekend merk denk ik. Canter mane & tail coditioner Vind het lekker ruiken en werkt goed, haar wordt er lekker zacht van.
Deze heb ik ook altijd gehad. Nu Cowboy magic, maar ik ga weer terug naar bovenstaand. Hoef je minder van te gebruiken. Ook is het als ik de staart was na het inspuiten van Cowboy Magic dat hij dan gaat schuimen(ook na 2-3 dagen), alsof er nog shampoo in zat. Dit was bij bovenstaand niet.
brittney98
Geplaatst: 26-04-13 16:06
Hier ook Cowboy Magic detangler, ik gebruik het zelfs voor mijn eigen haar.
Farouk
Geplaatst: 27-04-13 13:29
De Cowboy Magic vind ik persoonlijk heel onprettig aanvoelen aan mijn handen en aan de manen en staart, veel te veel een glibberig siliconengevoel. Grappig dat daar juist zoveel fans van zijn. Ik gebruik liever een spray, dan krijg ik het niet aan mijn handen. Bij voorkeur NAF D-tangler of CDM Canter Mane&Tail. Die vind ik beiden ook erg lekker ruiken. Brugmans Horse Hairmousse vond ik ook fijn, dat was dan wel geen spray maar voelde niet glibberig aan. Ik kan deze alleen niet meer vinden.
JRS
Geplaatst: 06-05-13 11:57
Cavalor Star Shine, van tevoren even wassen met Equiwash of Norplus
Ik gebruik een moisturizer die ik in Amerika gekocht heb. Heerlijk spul, ruikt heerlijk en is ook voor de vacht te gebruiken. Plakt niet, en maakt ook niet glad. Heb een klein flesje, daarvan moet je steeds een beetje aanmaken met water. Dus kan ik lang van genieten.
ik gebruik 'Hi gloss' echt super spul! gekocht bij 't perdewinkeltje voor volgens mij €8 ofzo en werkt echt super vind ik! vandaag staart gewassen van een pony, daarna er in gesprayt en geen klitten!
Nien2808
Geplaatst: 10-04-16 13:03
kun je ook niet gewoon anti klit spray van de kruidvat ofzo gebruiken? (weet niet ofdat zoiets ook werkt)
Ikkoop altijd gewoomn bij het kruidvat, scheelt stukken en dan voor die paar keer per jaar bevalt dat prima!
Shiawase
Geplaatst: 10-04-16 15:38
De Cowboy Magic detangler & shine tube vind ik erg fijn. Werkte super bij de lange haren van mijn Tinker, vind het zelf fijn spul om aan te raken en ruikt ook heerlijk.