Gelukkig is ze wel bijgetrokken. Ze heeft heel wat dagen bij het hek gestaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gypsy schreef:Nee mijn paard staat eigenlijk niet veel in haar stal in de winter. Staan wij dan op zandgrond? Nee, gewoon op kleigrond maar daar kun je gewoon zand overheen gooien hoor. Duur? Wel nee ik heb gewoon bespaard op de staldeur, die is er namelijk niet. En reken maar dat ze zelden of nooit die stal in gaan, enkel als er eten ligt.
mirgino schreef:Gypsy schreef:Nee mijn paard staat eigenlijk niet veel in haar stal in de winter. Staan wij dan op zandgrond? Nee, gewoon op kleigrond maar daar kun je gewoon zand overheen gooien hoor. Duur? Wel nee ik heb gewoon bespaard op de staldeur, die is er namelijk niet. En reken maar dat ze zelden of nooit die stal in gaan, enkel als er eten ligt.
sta jij in pension of thuis?
een pensionstal eigenaar begint hier echt niet aan,voor hem/haar zouden die kosten veel te hoog worden
helemaal als er ruim 20 of meer paarden in pension staan.
Petra_O schreef:De paarden staan de hele dag in een gedraineerde paddock met een verhard gedeelte. Het is dus goed mogelijk, met vrij kleine aanpassingen.
mirgino schreef:Gypsy schreef:Nee mijn paard staat eigenlijk niet veel in haar stal in de winter. Staan wij dan op zandgrond? Nee, gewoon op kleigrond maar daar kun je gewoon zand overheen gooien hoor. Duur? Wel nee ik heb gewoon bespaard op de staldeur, die is er namelijk niet. En reken maar dat ze zelden of nooit die stal in gaan, enkel als er eten ligt.
sta jij in pension of thuis?
een pensionstal eigenaar begint hier echt niet aan,voor hem/haar zouden die kosten veel te hoog worden
helemaal als er ruim 20 of meer paarden in pension staan.
finnens schreef:_nvds schreef:Mijn paardje staat heerlijk buiten ! Om 9 uur krijgen ze biks (of wat er klaar staat) + een pluk kuil en dan gaan ze om 11 uur naar buiten , rond half 5 gaan ze naar binnen. Dat ligt er aan wanneer die tijd heeft dan hebben ze gelijk kuil. (dus ze vervelen zich ook niet)
In de zomer van 8 tot 8 buiten maar dan zijn ze het ook echt zat en gaan ze bij het hek staan
Ze zijn het niet zat, paarden zijn gewoontedieren en zijn gewend elke dag om die tijd op stal te gaan, daar krijgen ze eten
We hadden vroeger altijd de paarden in de zomer 24/7 buiten en in de winter van ongeveer 17.00 uur t/m 08.00 uur op stal.
Nu staan ze 24/7 buiten, zomer en winter
Nikass schreef:Dit topic is toch bedoeld dat er mensen reageren van wie hun paard echt veel op stal staat > 23 uur? Ik zie enkele van dat soort reacties, maar ik zie voornamelijk mensen reageren waarvan de paarden een halve dag of meer buiten staan. Slaat dit niet een beetje de plank mis?